Aurora Nyhuus

Aurora Nyhuus er tannlege i Oslo og Trysil

Siste vurderinger av Aurora Nyhuus

Behagelig besøk

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Fikk akutt tannpine. Fikk raskt time og Aurora fikset problemet på en mesterlig måte. Tusen takk for god og smertefri behandling.
[Navn fjerner av moderator]

Veldig flink tannlege

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Kom inn med terror i blikket, skrekk for bor og en tann fra helvete. Aurora redda tanna, snakka bort terroren og brukte boret på en mesterlig måte.

Jeg gir min anbefaling

Kjempegod tannlege, anbefales!

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Vennlig, proff og effektiv. Du føler deg umiddelbart trygg i tannlegestolen med slik proff adferd som Aurora har.
Hun er veldig «lett på tå» nennsom og skånsom, men får allikevel jobben gjort raskt og effektivt.
Behagelig opplevelse å være pasient hos henne, om man kan si at et tannlegebesøk er behagelig. :)
Tannakutten er verdt et besøk, du får time umiddelbart og de har flere riktig flinke tannleger.

Byens beste tannlege

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Jeg har brukt tannakutten - Oslo private nesten hver gang jeg har hatt behov for tannpleie, og aldri hatt en negativ opplevelse. De er profesjonelle, hyggelige og yter fantastisk service. Alle andre tannklinikker jeg har vært hos har jeg opplevd som kjipe og lite mottagelige, men akkurat Tannakutten er 10/10 på alle mulige måter, og Aurora lever opp til disse standardene. Hyggelig, flink og alltid blid. Prislappen er noe høyere enn andre klinikker, men det er definitivt verdt hver eneste krone om man vil være sikker på behagelig og god pleie. Jeg har også vært hos Maria og Helle på Tannakutten, som jeg også ville gitt en solid 10/10.

Flink og behagelig tannlege

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Alltid hyggelig å bli behandlet av Aurora. Føler meg trygg og godt ivaretatt! Jeg får alltid god behandling og veiledning om hvordan jeg kan ta bedre vare på tannhelsen min.