Bestill time

Hebe M. Ali

Bestill time

Komplett undersøkelse
Pris: 1290 kr

Komplett undersøkelse er en munn- og tannhelsesjekk som trengs for å kartlegge ditt behandlingsbehov og gi deg et prisoverslag på eventuell behandling.

Besøket inkluderer også veiledning for bedre tannhelse, tannrens og inntil 4 røntgenbilder.

I dag 30. apr I morgen 1. mai Tor 2. mai Fre 3. mai Lør 4. mai

Om

Hebe Mohamedali er en erfaren tannlege med utdannelse fra Universitetet i Oslo. Hun har spesialisert seg på Invisalign og er sertifisert i Igo+. Hun har stor interesse for estetisk tannhelse og har deltatt på kurs innen implantatprotetikk og implantatkirurgi. Med sin kunnskap og erfaring kan hun hjelpe pasienter med å oppnå et vakkert smil og bedre tannhelse.

Hebe har også erfaring med å behandle pasienter med tannlegeskrekk og har evnen til å skape en trygg og komfortabel atmosfære under behandlingen. Hun har jobbet mye med trekking av tenner (spesielt visdomstenner) og har erfaring med totalrehabilitering av bitt.

Hebe behersker norsk, engelsk og arabisk, noe som gjør det mulig for henne å kommunisere effektivt med pasienter fra forskjellige språkgrupper.

Autorisasjon (2019)

Hebe M. Ali er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hebe M. Ali

Den beste tannlegen jeg noensinne har møtt.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Heba er en veldig behagelig og rolig tannlege, som lytter og lar deg få snakke ut.
Hun er kjempeflink til å forklare deg hva hun gjør på en beroligende og forståelig måte.
Hun er ikke hardhendt eller bruker ditt ansikt som «hvilepute» når hun jobber og hun er alltid oppmerksom på deg som pasient.

Jeg kunne aldri ha forestilt meg å møte en tannlege som Heba og var i tillegg så heldig at hun hadde en fantastisk assistent som heter Mehdi med seg den første gangen jeg kom. De to fikk følge meg ut av siste planlagte time også.
Jeg er så takknemlig for at Heba tok seg en utdanning som brakte henne inn i mitt liv når jeg trengte det som mest.
Jeg håper, ønsker og tror hun kan være en fantastisk hjelp til andre også.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Har trukket to visdomstenner og gjennomført velykket invisalign hos Heba. Hun er ekstremt dyktig i sin jobb, utstråler trygghet og lytter til mine behov og ønsker. Er garantert min faste tannlege framover.

Anbefales på det varmeste!