Saba Sohail

Tannlege
Kvinne, 32 år

Godkjenning

Autorisasjon (2018)

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

MyDentist
0656 Oslo
Vis kart
Saba Sohail er tannlege i Oslo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(8)
8 vurderinger
Behandling
(8)
8 vurderinger
Tilgjengelighet og service
(7)
7 vurderinger
Pris
(6)
6 vurderinger

Siste vurderinger av Saba Sohail

Meget bra.

Klinikk: Eiksmarka Tannlegesenter Skrevet
Samlet vurdering
Behandling
Tilgjengelighet og service
Pris

Etter å ha flyttet til Bærum ble jeg anbefalt denne klinikken. Det har jeg ikke angret på. Min tannlege Saba Sohail er behagelig, og ryddig. Faglig virker hun svært kompetent. Hun er omsorgsfull og oppmerksom på hvordan pasienten til enhver tid har det i stolen. Anbefales på det varmeste.
Senior 78

Dyktig tannlege

Klinikk: Eiksmarka Tannlegesenter Skrevet
Samlet vurdering
Behandling
Tilgjengelighet og service
Pris

Saba Sohail er en dyktig og samvittighetsfull tannlege. Informerer pasienten på en profesjonell og forståelig måte. Utfører behandlingen grundig og nøyaktig. Som pasient føler jeg meg godt ivaretatt.

Best i test

Klinikk: Eiksmarka Tannlegesenter Skrevet
Samlet vurdering
Behandling
Tilgjengelighet og service
Pris

Saba er en svært dyktig tannlege med et vinnene vesen. Flink til å forklare før og underveis i behandlingen. Anbefales på det sterkeste.

Saba Sohail

Klinikk: Eiksmarka Tannlegesenter Skrevet
Samlet vurdering
Behandling
Tilgjengelighet og service
Pris

Alltid hyggelig å komme til Saba. Hun er smilende, vennlig, tar seg god tid og forklarer nøye hva som skal gjøres. Jeg vil gjerne anbefale henne.

Rolig, nøye og omsorgsfull

Klinikk: Eiksmarka Tannlegesenter Skrevet
Samlet vurdering
Behandling
Tilgjengelighet og service
Pris

Jeg har vært hos Saba to ganger på kort tid. Hun er omhyggelig med å sørge for at jeg har det bra, og forteller hele tiden hva hun driver med. Beroligende og vennlig, og åpenbart opptatt av pasientens opplevelse.

Vis flere...