Bestill time

Profilbilde av tannlege Mina Quynh Tran

Bestill time

Komplett undersøkelse - nye pasienter
Pris: 900 kr

Tilbudet gjelder kun nye pasienter. Undersøkelsen tar for seg din tann- og munnhelse, og kartlegger eventuelle behandlingsbehov. Ved behandlingsbehov får du tilrettelagt en behandlingsplan med kostnadsoversikt. Besøket inkluderer inntil 4 røntgenbilder og enkel tannrens, og veiledning for bedre tannhelse. Hygienetillegg er inkludert i prisen.

*Ved omfattende tannrens vil det beregnes tillegg i prisen.
*Pris for Komplett undersøkelse for eksisterende pasienter: 1290 kr.

I dag 19. apr I morgen 20. apr Søn 21. apr Man 22. apr Tir 23. apr

Om

Mina er utdannet i Spania og er en del av tannlegeteamet ved Nydalen Tannlegesenter. Med sitt rolige og tålmodige vesen er hun kjent for å være spesielt forsiktig, noe som gjør henne til en god tannlege for dem med tannlegeskrekk. Som en god lytter, sørger hun for at hver pasients behov og bekymringer blir ivaretatt. Mina legger stor vekt på forebygging og sørger alltid for at pasientene er godt informert før de tar en beslutning om eventuell videre behandling og oppfølging.

Autorisasjon (2021)

Mina Quynh Tran er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Mina Quynh Tran

Nøyaktig, flink og service-innstilt tannlege!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Mina er en flink tannlege som har pasienten i fokus. Hun er god på å forklare, og kunne kurert halve Norge for tannlegeskrekk. Hun tar seg tid til å gjøre et godt arbeid hun selv kan være stolt av. Her får du god verdi for pengene!

Supert

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Mina var profesjonell og dyktig med min datter!
Det ble en fin opplevelse og vi føler oss veldig godt ivaretatt!
Supert

Dyktig tannlege!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Wow for en tannlege! Har god kommunikasjon som forklarer prosess som igjen skaper trygghet hos henne! Anbefales!

En opplevelse!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Tannlegeskrekk plager mange, meg selv inkludert. Borring, hardhendt utførelse og ikke minst mangel på empati har jeg opplevd så godt som alle ganger jeg har vært i stolen.
Med hånden på hjertet kan jeg fortelle dere Mina har kurert skrekken min. Forsiktig men effektiv, empatisk men profesjonell og alt i alt en utrolig hyggelig kvinne som fikk jobben gjort uten smerter. Hun har sett en helt ny standard for alle fremtidige tannlegebesøk.

Tusen takk.

Flink og vennlig tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Viser tålmodighet og forståelse for pasienten. Kommer ikke med nedlatende om pasientens munnhygiene som så mange andre tannleger.

Var veldig fornøyd med behandlingen!