Louise Øyen

Lysaker Brygge 24 1366 Lysaker
Louise Øyen er tannlege i Oslo, Bærum og Nordre Follo

Om vurderingene

Siste vurderinger av Louise Øyen

Veldig hyggelig og dyktig tannlege

Klinikk: Lysaker Brygge Tannklinikk AS Skrevet

Hyggelig, blid og dyktig tannlege. Ingen problemer med tannlegeskrekken som ble etablert hos skoletannlegen for mange år siden. Anbefales.

Så hyggelig tilbakemelding, tusen takk for fine ord! Det er veldig godt å høre at behandlingen har gått bra til tross for tannlegeskrekk. Velkommen tilbake! Hilsen Louise.

Besvart av Louise Øyen

Flinkeste tannlegen jeg har vært hos.

Klinikk: Carl Berner Tannklinikk Skrevet

Louise har vært min tannlege hos Carl Berner tannklinikk, og jeg er kjempefornøyd.
Hun er snill, blid, rolig og veldig dyktig. Jeg har alltid fått god og profesjonell behandling av henne, og hun gir inntrykk av å bry seg om meg som pasient.
Faglig sterk og god pasientomsorg er inntrykket hun har gitt meg.
Jeg kan anbefale henne på det sterkeste.

Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med behandlingen du får hos meg. Tusen takk for tilbakemeldingen! Ha en fin dag videre. Hilsen Louise.

Anbefales på det varmeste

Klinikk: Carl Berner Tannklinikk Skrevet

En fryd å ha som tannlege, selv med tannlegeskrekk. Er svært stusselig i tannlegestolen, men blir møtt med forståelse hver gang. Tilpasser behandlingen hvis noe for eksempel er ubehagelig. Løsningsorientert og empatisk, noe jeg ikke har opplevd med tidligere tannleger. Fulgte meg opp personlig og hjalp meg langt utover det som er å forvente i forbindelse med smerter etter trekking av visdomstenner. Svært hyggelig, nysgjerrig på faget og tillitsfull. Jeg har bare gode ord å bruke – utenom kanskje at Lysaker skulle vært nærmere sentrum :-)

Tusen, tusen takk for så hyggelige ord! Så glad jeg blir for å høre at du er fornøyd med behandlingen og oppfølgingen du har fått av meg. Jeg setter stor pris på tilbakemeldingen din, tusen takk. Du er hjertelig velkommen til klinikken jeg nå overtar på Lysaker Brygge!

Fantastisk

Klinikk: Carl Berner Tannklinikk Skrevet

Louise er en fantastisk tannlege og et nydelig menneske. Jeg holder på med min andre rotfylling hos henne og føler meg privilegert. Hun er utrolig kyndig og gjør en så god og solid jobb i tillegg til at hun er utrolig hyggelig. Skulle noen slite med nerver i fht tannlegebesøk så må hun også være et perfekt valg. Anbefales på det varmeste!

Tusen takk for tilbakemeldingen! Jeg ønsker at pasientene skal være trygg på at de får den beste behandlingen, så det gjør meg veldig glad å høre om erfaringen du har hos meg. Tusen takk for anbefalingen og velkommen tilbake! Hilsen Louise Øyen.

Super profesjonelt

Klinikk: Tannlegeriet Liabø Skrevet

Ble møtt av et flott lokale og ei svært vennlig sekretær. Benyttet meg av Louise som skape et behagelig rom å være i. Rask og effektiv behandling, samt gode forklaringer på funnene ifra bildene. Louise er hyggelig og veldig dyktig. Anbefales!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at du er fornøyd. Velkommen tilbake! Hilsen Louise.

Vis flere...