Louise Øyen

Louise Øyen er tannlege i Oslo og Nordre Follo

Siste vurderinger av Louise Øyen

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Tannlegeriet Liabø Skrevet

Louise er en veldig dyktig tannlege og får deg til å slappe av med en gang du setter deg i stolen. Hun forklarer nøye alt hun gjør og sørger for at du er så komfortabel som mulig under behandlingen. Louise har vært min tannlege over flere år og slik vil det fortsette å være.

Hei! Tusen takk for så fine ord. Det er viktig for meg at du føler deg komfortabel i tannlegestolen. Velkommen tilbake! Hilsen Louise.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannlegeriet Liabø Skrevet

Særdeles vennlig, forklarer hva hun gjør, lærer oss god tannhelse på en god måte, dyktig i sitt fag. En beroligende framferd.

Takk for hyggelige ord, så godt å høre at du er fornøyd! Velkommen tilbake. Hilsen Louise.

Besvart av Louise Øyen

Helt topp kompetanse og service

Klinikk: Carl Berner Tannklinikk Skrevet

Hadde et akutt tilfelle, fikk time samme dagen. Tannlegen var imøtekommende og betryggende. Tusen takk! Anbefales

Den beste tannlegen jeg har vært hos noen gang

Klinikk: Carl Berner Tannklinikk Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk i mange år pga erfaring med brutal tidligere tannlege. Her hos Louise ble den kurert. Super hyggelig og super flink. Følte meg trygg med engang jeg satte meg i stolen. Toppscore fra meg🙂

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannlegeriet Liabø Skrevet

Louise er en hyggelig dame og veldig dyktig tannlege.

Jeg har fått utført mye behandling hos henne, og alt fra trekking av visdomstenner, til hull og fjerning av tannstein har vært en god opplevelse.

Hun tar imot deg på en hyggelig måte, går grundig og rolig gjennom det som skal gjøres, og utfører behandlingene på en omsorgsfull måte.

Jeg kan gi mine beste anbefalinger og ønsker henne lykke til med Lysaker Brygge Tannklinikk

Hei! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding. Så godt å høre at du har vært fornøyd med behandlingen du har fått av meg, takk for hyggelige ord! Jeg ønsker at alle pasienter skal ha en god opplevelse hos meg. Hjertelig velkommen til min praksis på Lysaker brygge tannklinikk! Hilsen Louise Øyen.