Bestill time

Profilbilde av tannlege Louise Øyen

Bestill time

Undersøkelse
Pris: 1340 kr

Grundig undersøkelse, 4 røntgenbilder, fjerning av tannstein og puss.

I dag 27. okt I morgen 28. okt Tir 29. okt Ons 30. okt Tor 31. okt

Om

Louise Øyen er en engasjert og dedikert tannlege som nylig har overtatt driften av Lysaker Brygge Tannklinikk. Hun er lidenskapelig opptatt av sitt fag og holder seg kontinuerlig oppdatert på de nyeste teknikkene innen tannbehandling. Med erfaring fra både privat og offentlig praksis har hun en bred kompetanse som kommer hennes pasienter til gode.

Louise legger stor vekt på tydelig og god kommunikasjon med pasientene, noe som bidrar til å skape en trygg og omsorgsfull behandlingsopplevelse. Hun er spesielt oppmerksom på pasienter som sliter med tannlegeskrekk, og sørger for at behandlingen foregår i et tempo tilpasset den enkeltes behov.

Autorisasjon (2018)

Siste vurderinger av Louise Øyen

Amazing doctor

Klinikk: Lysaker Brygge Tannklinikk AS Skrevet

I am the person who has big stress visiting dentists.Since I found Louise.She the most gentle doctor I have met. She explains what she is going,and gives advices to your concers. 100% recommend to people like me 🤗

Thank you very much for the feedback and your kind words. I really appreciate that. Welcome back!

Veldig bra!

Klinikk: Lysaker Brygge Tannklinikk AS Skrevet

Meget behagelig og dyktig tannlege, man føler seg svært godt ivaretatt.
Fint teknisk utstyr og utmerket behandling.
Tannlege-sekretær også meget erfaren og dyktig.
Dette kontoret og tannlege kan absolutt anbefales.

Hei og takk for så hyggelige ord! Det er viktig for oss at pasientene føler seg ivaretatt. Takk for anbefalingen og velkommen tilbake!

Besvart av Louise Øyen

Veldig hyggelig og dyktig tannlege

Klinikk: Lysaker Brygge Tannklinikk AS Skrevet

Hyggelig, blid og dyktig tannlege. Ingen problemer med tannlegeskrekken som ble etablert hos skoletannlegen for mange år siden. Anbefales.

Så hyggelig tilbakemelding, tusen takk for fine ord! Det er veldig godt å høre at behandlingen har gått bra til tross for tannlegeskrekk. Velkommen tilbake! Hilsen Louise.

Besvart av Louise Øyen

Flinkeste tannlegen jeg har vært hos.

Klinikk: Carl Berner Tannklinikk Skrevet

Louise har vært min tannlege hos Carl Berner tannklinikk, og jeg er kjempefornøyd.
Hun er snill, blid, rolig og veldig dyktig. Jeg har alltid fått god og profesjonell behandling av henne, og hun gir inntrykk av å bry seg om meg som pasient.
Faglig sterk og god pasientomsorg er inntrykket hun har gitt meg.
Jeg kan anbefale henne på det sterkeste.

Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med behandlingen du får hos meg. Tusen takk for tilbakemeldingen! Ha en fin dag videre. Hilsen Louise.

Anbefales på det varmeste

Klinikk: Carl Berner Tannklinikk Skrevet

En fryd å ha som tannlege, selv med tannlegeskrekk. Er svært stusselig i tannlegestolen, men blir møtt med forståelse hver gang. Tilpasser behandlingen hvis noe for eksempel er ubehagelig. Løsningsorientert og empatisk, noe jeg ikke har opplevd med tidligere tannleger. Fulgte meg opp personlig og hjalp meg langt utover det som er å forvente i forbindelse med smerter etter trekking av visdomstenner. Svært hyggelig, nysgjerrig på faget og tillitsfull. Jeg har bare gode ord å bruke – utenom kanskje at Lysaker skulle vært nærmere sentrum :-)

Tusen, tusen takk for så hyggelige ord! Så glad jeg blir for å høre at du er fornøyd med behandlingen og oppfølgingen du har fått av meg. Jeg setter stor pris på tilbakemeldingen din, tusen takk. Du er hjertelig velkommen til klinikken jeg nå overtar på Lysaker Brygge!