Lysaker Brygge Tannklinikk AS

Telefonnummer467 07 070467 07 0 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lysaker Brygge 24 1366 Lysaker
Lysaker Brygge Tannklinikk AS holder til i Bærum

Siste vurderinger av Lysaker Brygge Tannklinikk AS

Kan anbefale denne tannlegen.

Tannlege: Paal Strømme Skrevet

Veldig glad jeg kom hit og fikk ordnet en ødelagt tann som hadde plaget meg i 1 år. Veldig fornøyd med resultatet. Lokalene er fine og tannlegen er punktlig. Hyggelig resepsjonist.

Veldig flink og hyggelig tannlege i fine kontorer

Tannlege: Paal Strømme Skrevet

Jeg har vært kunde hos tannlege Strømme noen år, og er veldig fornøyd, kan ikke tenke meg å gå til noen andre. Han er dyktig, behagelig, og har fine kontorer med moderne utstyr så jeg blir forklart hva som skjer. Da jeg kom første gang hadde jeg fått et forslag et annet sted, som jeg synes var alt for dyrt. Strømme hørte på hva jeg sa, og laget et opplegg og behandling til halve prisen, som jeg har vært veldig fornøyd med. Jeg anbefaler tannlege Strømme og kontoret til alle som spør!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Paal Strømme Skrevet

Tannlege Strømme anbefaler jeg til alle som spør. Jeg hadde stygge fortenner som jeg ikke likte å vise fram for mye, nå har jeg fått et fint smil med nye tenner, som jeg er så stolt av. Alt ble forklart på skjermer før vi begynte, så jeg følte jeg visste hva jeg gikk til, også på pris. I tillegg har jeg blitt flinkere med renholdet, og fått god instruksjon om hva jeg skal gjøre. Et ekstra pluss for fint kontor og hyggelige ansatte.

Utrolig flink

Tannlege: Paal Strømme Skrevet

Strømme er en erfaren og serviceinnstilt tannlege. Veldig fornøyd med resultatet av behandlingen. En tannlege jeg alltid har brukt og anbefaler andre.

Faglig sterk - anbefales

Tannlege: Paal Strømme Skrevet

Holder deg oppdatert underveis i behandlingen. Empatisk og faglig flink. Nye og fine lokaler gjør totalinntrykket meget bra. Anbefales