Louise Øyen
Kvinne, 33 år
Jeg har tidligere slitt med tannlegeskrekk, men mitt første besøk hos Louise var en fantastisk opplevelse. Hun er utrolig nøye, rolig og profesjonell, og jeg følte meg virkelig i trygge hender gjennom hele behandlingen. Hun tok seg tid til å forklare og skapte en behagelig atmosfære, noe som gjorde besøket mye enklere enn jeg hadde forventet. Anbefales på det varmeste!
Tusen takk for at du deler din opplevelse! Mange synes det er vanskelig å gå til tannlegen, og derfor betyr det ekstra mye for oss å høre at du følte deg trygg og ivaretatt. Jeg setter stor pris på anbefalingen din og håper å se deg igjen snart! Velkommen tilbake.
Besvart av Louise ØyenMin opplevelse hos tannlege Louise Øyen var at hun var lyttende, blid, stilte gode spørsmål og refererte til forskningsartikler da jeg hadde spørsmål. Hun virket trygg, kunnskapsrik og nøyaktig.
Hei! Tusen takk for tilbakemeldingen, så hyggelig å høre. Jeg er glad for at du er fornøyd hos meg. Ha en fin dag videre og velkommen tilbake! Mvh. tannlege Louise Øyen.
Besvart av Louise ØyenI am the person who has big stress visiting dentists.Since I found Louise.She the most gentle doctor I have met. She explains what she is going,and gives advices to your concers. 100% recommend to people like me 🤗
Thank you very much for the feedback and your kind words. I really appreciate that. Welcome back!
Besvart av Louise ØyenMeget behagelig og dyktig tannlege, man føler seg svært godt ivaretatt.
Fint teknisk utstyr og utmerket behandling.
Tannlege-sekretær også meget erfaren og dyktig.
Dette kontoret og tannlege kan absolutt anbefales.
Hei og takk for så hyggelige ord! Det er viktig for oss at pasientene føler seg ivaretatt. Takk for anbefalingen og velkommen tilbake!
Besvart av Louise ØyenHyggelig, blid og dyktig tannlege. Ingen problemer med tannlegeskrekken som ble etablert hos skoletannlegen for mange år siden. Anbefales.
Så hyggelig tilbakemelding, tusen takk for fine ord! Det er veldig godt å høre at behandlingen har gått bra til tross for tannlegeskrekk. Velkommen tilbake! Hilsen Louise.
Besvart av Louise ØyenVis flere...