Jolanta Nazaretian

Autorisasjon (2021)

Oris Dental Galleri Oslo Telefonnummer22 36 76 0022 36 76 ...
Schweigaards gate 6, 4. etasje 0185 Oslo
Jolanta Nazaretian er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Jolanta Nazaretian

Fantastisk dyktig tannlege!

Klinikk: Oris Dental Galleri Oslo Skrevet

Jolanta er ekstremt nøye med jobben hun gjør, og hun tar aldri noen snarveier. Hun byttet ut en porselenskrone som hadde knust, og gjorde en utmerket jobb. Hun forklarte meg hvorfor den hadde knust og laget en erstatningskrone på bare én (!!) dag. Kronen sitter som støpt. En meget dyktig og svært hyggelig tannlege. Anbefales sterkt!

Den Beste tannlegen

Klinikk: Oris Dental Galleri Oslo Skrevet

Veldig dyktig tannlege,hyggelig og hjelpsom. Veldig førnøyd med henne og anbefaler på det sterkeste..bravoooo Jolanta

Den desidert beste tannlegen jeg har vært hos!

Klinikk: Oris Dental Galleri Oslo Skrevet

Jeg har hatt Jolanta som tannlege, som er helt fantastisk. Hun er veldig opptatt av at pasienten skal ha det bra og være komfortabel, er svært dyktig, omsorgsfull, rolig og kjempehyggelig. Kan ikke sammenlignes med andre tannleger jeg har hatt!! Anbefaler Jolanta på det aller, aller varmeste!🙂

En utrolig fornøyd kunde

Klinikk: Oris Dental Galleri Oslo Skrevet

Jeg må starte med å si at Jolanta er en utmerket tannlege, der hun har sørget for at jeg som pasient føler meg trygg. Jeg føler meg rolig i tannlegestolen, ingen ubehag når hun går over tennene samtidig som du får svar på alle spørsmål du måtte ha. Hun sørger for å passe på deg, at du får en smertefri tannbehandling og et resultat som blir perfekt. Jeg må si at jeg er utrolig fornøyd med Jolanta.