Oris Dental Galleri Oslo

Schweigaards gate 6, 4. etasje 0185 Oslo
Oris Dental Galleri Oslo holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Oris Dental Galleri Oslo

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Mohammad Moafi Skrevet

fantastisk tannlege. Jeg var så nervøs for å få fjernet en tann, og han var veldig tålmodig, omsorgsfull og forståelsesfull og gjorde en fantastisk jobb. sterkt anbefalt.

Den beste tannlege opplevelsen eg har hatt

Tannlege: Anne Lovisa Josefine Forsberg Skrevet

Josefine er sympatisk og god i møte med meg som er over gjennomsnittet redd for tannleger. Retta opp framtennene mine og pussa ned gamle restar frå tannregulering som har blitt oversett i fleire år. Tennene mine har aldri sett bedre ut.
Rett og slett den beste tannlegetimen eg har vore på

Veldig flink og nøyaktig

Tannlege: Anne Lovisa Josefine Forsberg Skrevet

Profesjonell, veldig nøyaktig og alltid blid og hyggelig. Veldig tilfreds med både behandling og oppfølging

Meget dyktig tannlege

Hei
Jeg var hos Oris for å få et implantat før sommeren. Samtidig fikk jeg en estetisk vurdering av mine tenner av Josefine. Hun bygget opp tennene med kompositt (gjorde de litt lengere). Resultatet var meget bra, så hun tok en avstøpning av tennene. Jeg ble overbevist at jeg ville ha nye tenner tilsvarende avstøpet. Etter å ha fått de nye tennene fra tannteknikkeren, så er jeg svært fornøyd. Jeg vil anbefale Josefine til alle, og kan gjerne være referanse😀👏

Mvh
[navn fjernet av moderator]

Fantastisk tannlege

Tannlege: Shoresh Afnan Skrevet

Jeg har operert ut to visdomstenner hos Oris Dental. Var ganske så nervøs før inngrepene, men Dr. Afnan er et naturtalent i å berolige og informere pasienten hans. Følte meg så godt ivaretatt. Vil absolutt anbefale både oris dental, og spesielt Dr. Afnan. Fantastisk lege og person👍🏼😁