Oris Dental Galleri Oslo

Oris Dental Galleri Oslo holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oris Dental Galleri Oslo

Alltid en fornøyelse

Tannlege: Shoresh Afnan Skrevet

Shoresh Afnan er en fantastisk kirurg. Alltid en fornøyelse. Faglig dyktig, varm, empatisk og humoristisk. Det er ingen vits å grue seg før et besøk hos han, for her går alt knirkefritt og smertefritt. Alle folka fra resepsjonen til assistenter er også veldig hyggelige. Tusen takk for nok en suveren behandling. Jeg anbefaler Oris på det varmeste til alle.

Faglig dyktig og omsorgsfull kirurg!

Tannlege: Shoresh Afnan Skrevet

Ble henvist til kirurg Shoresh Afnan av spesialist for et kirurgisk inngrep - Afnan fikk til noe som i første omgang så ut til å ikke være mulig. Kirurgen lyttet, og tok meg og mine behov på alvor, og viste tydelig at jeg ble sett og hørt.

Den omsorgsfulle og trygge rammen som ble skapt jeg under og etter besøket, av både kirurg og team, gjorde at jeg satt igjen med en helhetsopplevelse som kommer til å bli husket lenge.

Selv fikk jeg en bekymring mindre å tenke på, og en god opplevelse med på "kjøpet". Alt i alt veldig fornøyd med Shoresh Afnan og Oris Dental Galleri Oslo, og anbefaler varmt videre.

Fantastisk dyktig tannlege!

Tannlege: Jolanta Nazaretian Skrevet

Jolanta er ekstremt nøye med jobben hun gjør, og hun tar aldri noen snarveier. Hun byttet ut en porselenskrone som hadde knust, og gjorde en utmerket jobb. Hun forklarte meg hvorfor den hadde knust og laget en erstatningskrone på bare én (!!) dag. Kronen sitter som støpt. En meget dyktig og svært hyggelig tannlege. Anbefales sterkt!

Den beste tannlegen.

Tannlege: Nine Sjasmin Dehdar Skrevet

Nine er en fantastisk forståelsesfull, snill og effektiv tannlege. Lyttende og finner gode løsninger. En utrolig avslappet person å kommunisere med.Den beste!!

Den beste tannlegen!

Tannlege: Shoresh Afnan Skrevet

Shoresh er en utrolig hyggelig og dyktig tannkirurg. Jeg følte meg ivaretatt og ble godt informert om prosessen steg for steg. Hos Shoresh føler jeg meg i trygge hender, og kan anbefale han varmt videre til alle!