Hanna Adelved

Autorisasjon (2020)

Odontia godetenner Telefonnummer22 20 43 8122 20 43 ...
C.J.Hambros Plass 7 0164 Oslo
Hanna Adelved er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hanna Adelved

En helt fantastisk tannlege

Klinikk: Odontia godetenner Skrevet

Det er veldig tydelig at Hanna er glad i jobben sin, og bryr seg stort om hver enkelt pasient. Jeg har hatt mye tannlegeskrekk, men endte heldigvis opp hos henne og det er jeg veldig glad for. Kan virkelig anbefale Hanna til alle som ønsker seg en dyktig og hyggelig tannlege som er god på å kommunisere underveis - og særlig hvis terskelen for å oppsøke tannlegestolen er litt ekstra høy.

Den BESTE vikaren!

Klinikk: Odontia godetenner Skrevet

Det er ikke ofte i livet man føler man må velge mellom to dyktige tannleger.

Det har vært en sann glede å ha unge Frøken Adelved som vikar.

Blid, positiv, kompetent og dyktig.

Hun har så stålkontroll at jeg nesten kan lukke øynene og ta meg en lur i stolen. Pedagogisk og god kommunikasjon.

10/10

Jeg lover jeg skal bruke tanntråd!

Ti av Ti

Klinikk: Odontia godetenner Skrevet

Hanna er en sosialt oppegående dyktig tannlege som utøvde sitt virke på en eksemplarisk måte. Hun kommuniserer på en effektiv måte som gjør at man føler seg trygg i stolen samtidig som hennes "pirkearbeid" ikke skaper for mye ubehag. Etter behandlingen tok hun seg tid til å forklare hvorfor og hvordan å best bruke tanntråd, noe jeg tidligere har trodd nærmest har vært en standardfrase fra tannleger. Vil absolutt anbefale å gleder meg allerede til neste innkalling. Hennes flotte tanngarde er også inspirerende å se opp til.

Den beste og hyggeligste tannlegen.

Klinikk: Odontia godetenner Skrevet

Hanna har hjulpet meg med 6 hull som jeg har klart å bygge meg opp i løpet av de siste årene.. Jeg har veldig tannlege skrekk eller kanskje tannlege redskaps skrekk er bedre å kalle det.

Hanna har vært helt fantastisk de siste gangene jeg har vært der for å borre i hullene og hun har vært nøye og forsiktig.

Absolutt min nye faste tannlege 😊👍

Dyktig, nøye og omtenksom

Klinikk: Odontia godetenner Skrevet

Jeg har brukt tannlegesenteret siden midten av 80-tallet, og har alltid vært svært fornøyd. Når min faste tannlege nå gikk av med pensjon arvet Hanna meg som pasient. Hun er meget dyktig, nøye og viser stor omsorg.