Profilbilde av tannlege Karl Karar Kanberg

Karl Karar Kanberg

Profilbilde av tannlege Karl Karar Kanberg

Om

Karl er en kjempeflink tannlege med et øye for detaljer. Arbeidet han leverer er av høy kvalitet, og han besitter en ro som smitter over på pasientene. Tannlege Karl jobber i Sarpsborg og er spesielt god på kirurgi. Om du sitter hjemme med en vond visdomstann i Sarpsborg, er dette den rette mannen.

Autorisasjon (2022)

Tannfeen Sarpsborg Telefonnummer69 16 10 0069 16 10 ...
St Marie gate 58 58 1706 Sarpsborg
Karl Karar Kanberg er tannlege i Fredrikstad og Sarpsborg

Siste vurderinger av Karl Karar Kanberg

Behagelig tannlege!

Klinikk: Tannfeen Sarpsborg Skrevet

Karl tok seg tid til å informere om hva jeg hadde rett på av refusjon. Nøye og dyktig og en behagelig fyr! Jeg er som regel livredd men slappet fort av. Når den store behandlingen skulle gjøres satt han på musikk som passet oss begge da vi er jevngamle- samtidlig som han nynnet og jobbet. Virket som han liker jobben sin og det er så viktig.
Kommer definitivt tilbake igjen!!

Gjorde det han skulle👍

Klinikk: Flow Tannhelse Sarpsborg Skrevet

Fikk råd for hva jeg skulle gjøre framover. Fikk komme inn på dagen da jeg opplevde tannverk. Og pent lokale og hyggelig assistent.

Veldig fornøyd

Klinikk: Flow Tannhelse Sarpsborg Skrevet

Jeg har gruet meg til å dra til tannlegen, hadde ikke vært hos tannlege på flere år når jeg endelig bestilte meg time.
Er veldig fornøyd med hittil tre besøk, hvorav en er konsultasjon og de andre er fyllinger. Skal tilbake å trekke en tann snart, gruer meg ift selve trekken men er sikker på at det vil gå bra! Veldig rolig tannlege.

Har også kommet inn til tiden hver gang, til og med litt tidligere.

Sarpsborgs beste tannlegekontor

Klinikk: Flow Tannhelse Sarpsborg Skrevet

God opplevelse av tannlegetimen, forklarer om du lurer på noe og tannverken min er borte.Rent og pent lokale, hyggelige ansatte.

Rolig, behagelig og flink tannlege

Klinikk: Tannfeen Sarpsborg Skrevet

Jeg var hos Karl for en sjekk. Jeg hadde gruet meg masse til å dra til tannlegen, så det var utsatt unødvendig lenge. Karl er ikke nødvendig å grue seg til. Han er en veldig fattet, rolig og behagelig tannlege. Forklarer godt hvordan det står til med tennene dine, og hva som må gjøres. Jeg måtte fikse litt på noe missfarging pga snus, borre og fjerne tannstein - Det var null stress!

Anbefaler Karl på det varmeste!

- jeg opplevde at timen startet punktlig til avtalt tid
- koselige ventearealer
- hyggelige ansatte
- enkelt å parkere i nærheten