Bestill time

Profilbilde av tannlege Patrice Millad Shonjani

Bestill time

Komplett undersøkelse - nye pasienter
Pris: 900 kr

Tilbudet gjelder kun nye pasienter. Undersøkelsen tar for seg din tann- og munnhelse, og kartlegger eventuelle behandlingsbehov. Ved behandlingsbehov får du tilrettelagt en behandlingsplan med kostnadsoversikt. Besøket inkluderer inntil 4 røntgenbilder og enkel tannrens, og veiledning for bedre tannhelse. Hygienetillegg er inkludert i prisen.

*Ved omfattende tannrens vil det beregnes tillegg i prisen.
*Pris for Komplett undersøkelse for eksisterende pasienter: 1290 kr.

I dag 24. apr I morgen 25. apr Fre 26. apr Lør 27. apr Søn 28. apr

Om

Utdanning: Pécs Medical University, Ungarn.

Patrice ble ferdig utdannet i Pécs i 2021 og jobber hos oss her i Nydalen. Han er en svært profesjonell tannlege som utfører alle type behandlinger. Han kommuniserer godt med sine pasienter, setter av god tid til sine behandlinger og møter alle med et vennlig smil.

Han er medlem av Den norske tannlegeforening og har tilleggskompetanse i Invisalign og tannlegeskrekk.

Patrice snakker norsk, engelsk, tysk, persisk, ungarsk.

Autorisasjon (2021)

Patrice Millad Shonjani er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Patrice Millad Shonjani

Etterarbeid fra tidligere reguleringstannlege hvor Patrice behandlet tennene mine

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Patrice tok meg godt imot og hjalp meg med mitt drømmesmil. Jeg har tidligere hatt regulering hvor tennene mine fortsatt hadde beveget på seg uten merket resultalt av tannregulering. Patrice er nå min faste tannlege og har utført invisigeline -behandlig, bleking, teethbonding, rens og alt innen tannhelse for å gi meg smilet mitt tilbake. Anbefaler denne dyktige tannlegen på det sterkeste.

Veldig god og profesjonell behandling!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har vært hos Patrice ganske mange ganger det siste året, og hver gang har han vært veldig profesjonell, og han alltid vært flink til å forklare de forskjellige alternativene jeg har til behandling.

Han har også vært veldig fleksibel når det kommer til å bestille timer, som har vært viktig for meg på grunn av jobben min.

Har ikke noe negativt å si, og jeg gruer meg ikke til neste tannlegetime!

Dyktig, profesjonell og hyggelig!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Utrolig dyktig og hyggelig tannlege! Skulle trekke en visdomstann og han var veldig betryggende og forklarte godt underveis! Anbefales!

TUSEN TAKK!!!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har hatt den mest fantastiske opplevelsen hos Patrice! Etter å ha gjennomført en Invisalign-behandling hos dem, har jeg endelig fått tilbake det selvsikre smilet mitt. Fra den første konsultasjonen til det siste tilpasningen, har Patrice og teamet deres vært utrolig profesjonelle, vennlige og imøtekommende.

Tannlegen min tok seg virkelig tid til å lytte til mine behov og bekymringer, og ga meg den beste behandlingen for å oppnå ønsket resultat, jeg har også tannlegeskrekk. Jeg satte virkelig pris på den omfattende oppfølgingen og støtten jeg fikk gjennom hele prosessen. Resultatet har vært fantastisk! Jeg kan nå smilende vise frem mine rette tenner, og jeg føler meg mer selvsikker enn noensinne.

Jeg kan ikke takke Patrice nok for hans eksepsjonelle omsorg og ekspertise. Jeg vil absolutt anbefale han til alle som leter etter en førsteklasses tannlegeopplevelse!

Dyktig og empatisk tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

En dyktig, empatisk og morsom tannlege. Han er opptatt av at man skal føle seg ivaretatt og trygg under behandlingen. Han utførte tanntrekkingen på en skånsom og profesjonell måte😊
Anbefales spesielt hvis man har tannlegeskrekk.