Hans Henrik jr. Nøstdahl

Hans Henrik jr. Nøstdahl er tannlege i Skien

Siste vurderinger av Hans Henrik jr. Nøstdahl

Høflig og beskjeden tannlege

Klinikk: Hjellen 9 Tannklinikk Skrevet

Alltid blid og imøtekommen. Lett å prate med.Meget flink tannlege
Faktisk gleder jeg meg til min tannlegetime der med hyggelig assistent.
Har aldri ventet mere en 5 min.

En fantastisk tannlege

Klinikk: Hjellen 9 Tannklinikk Skrevet

Dette er virkelig en fantastisk tannlege. Kan anbefales til alle med tannlegeskrekk! Jeg hadde MYE å fikse på tennene, og han hjalp meg veldig mye. Har nå flyttet 3 timer unna, og savner han. Har ikke funnnet noen tilsvarende tannlege noe sted. Han har god tid, forklarer alltid hva han gjør og hvorfor han gjør det. Han ringte meg til og med et par ganger for å høre hvordan det gikk, fordi jeg hadde hatt store smerter. En meget seriøs, dyktig og pålitelig tannlege.

Favoritt

Klinikk: Hjellen 9 Tannklinikk Skrevet

Hans Henrik jr har fått meg til å stole på tannleger igjen. Han viser omsorg og forståelse for pasienter med "skrekken". Han forklarer alltid hva han gjør og ønsker aldri at pasienten skal ha det vondt. Han er svært nøye og jeg har min fulle tillit til han.
Utstyret som benyttes ved denne tannklinikken er førsteklasses. De har til og med en datastyrt sprøyte som kun lokalbedøver en enkelt tann så man slipper å gå med lammelse i ansiktet i flere timer etterpå. I tillegg kjenner man ikke at den blir satt en gang (som vanlige sprøyter). Hans Henrik JR anbefales på det varmeste til alle som verdsetter en dyktig tannlege som også setter pasienten høyt i fokus.

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Hjellen 9 Tannklinikk Skrevet

Veldig profesjonelt, han er veldig flink og det virker som om han vet hva han driver med. Ellers er stedet ordentlig og fint, veldig fokus på renslighet.