Annlaug Lunde Stensland

Kjeveortopedi

1980

Oris Dental Hinna Park AS Priser mangler
Oris Dental Madla AS Prisliste

Oris Dental Hinna Park AS Telefonnummer51 59 70 0051 59 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kanalpiren, Laberget 28 4020 Stavanger
Oris Dental Madla AS Telefonnummer51 59 70 0051 59 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Madlamarkveien 2a 4041 Hafrsfjord
Annlaug Lunde Stensland er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av Annlaug Lunde Stensland

Høy kompetanse og gir en trygghetsfølelse

Klinikk: Oris Dental Hinna Park AS Skrevet

Annlaug er svært profesjonell. Det er tydelig at hun er veldig kompetent i sitt fag. Jeg følte meg i gode hender og stolte 100% på hennes vurderinger.

Dyktig og profesjonell

Klinikk: Oris Dental Hinna Park AS Skrevet

Jeg har vært i behandling hos Annlaug mange år. Behandling har vært veldig bra. Det er til tider veldig travelt på kontoret, og derfor kan det være litt vanskelig å få snakke med tannlegen. Hun framstår veldig profesjonell og jeg fikk derfor god tillit til henne. Min regulering var veldig omfattende men resultatet ble glimrende.

Den aller beste

Klinikk: Oris Dental Hinna Park AS Skrevet

Jeg har vært misfornøyd med tennene mine i alle år.
Ingen tannleger har informert meg om at det var mulig å gjøre noe.
Jeg oppsøkte tannlege Annlaug Stensland på eget initiativ. Hun ville gjerne gjøre noe for meg.
Nå er jeg superfornøyd!
Jeg kan smile fra øre til øre og får masse fine kommentarer for tennene mine. Tusen takk til dyktige Annlaug.

Profesjonell og hyggelig

Klinikk: Oris Dental Madla AS Skrevet

Min datter har gått med regulering som nylig er tatt av. Resultatet er blitt kjempefint. Vi er storfornøyd med oppfølging og service. Min datter har aldri gruet seg til å gå til behandling. Kan trygt anbefale denne tannlegen til andre.

Pen perlerad

Klinikk: Oris Dental Hinna Park AS Skrevet

Jeg er en voksen dame som bestemte meg for å regulere tennene på søken etter det perfekte smilet. Etter gode anbefalinger valgte jeg å gå til Stensland. Jeg fikk først regulering på tennene oppe for å vende meg til følelsen, så nede etter noen uker. Tennene var litt ømme, spesielt etter å ha strammet, men dette venner man seg til. Litt ubehag må man da regne med når tennene faktisk flyttes på i kjeven. Jeg fikk god informasjon i forkant og underveis. Stensland er veldig dyktig og trygg i sitt fag, besøkene går raskt slik at jeg får tid til andre ting. Det er alltid god stemning på kontoret og Annlaug og assistentene er alltid blide og hjelpsomme! Nå som behandlingen er over (tiden flyr) er jeg kjempefornøyd med resultatet, min nye perlerad!