Lars Gjerlaugsen

Autorisasjon (2013)

Glomma Tannklinikk Telefonnummer69 16 90 9069 16 90 ...
Glemmengata 8 1608 Fredrikstad
Lars Gjerlaugsen er tannlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Lars Gjerlaugsen

Helt super

Klinikk: Glomma Tannklinikk Skrevet

Lars er en fantastisk tannlege. Da jeg gråt meg gjennom voldsomme smerter under en behandling, tørket han faktisk tåren på kinnet mitt etterpå, snakket beroligende og var vennlig og morsom. I tillegg fant han ut ting om tennene mine som ingen tannlege har sett før. Anbefales på det varmeste.

Veldig bra opplevelse!

Klinikk: Glomma Tannklinikk Skrevet

Veldig fornøyd med all behandling hos denne tannlegen. Han er profesjonell, foklarer godt underveis og jeg føler meg trygg i stolen. Har ingenting å utsette på behandlingen. Veldig fornøyd og anbefales videre.

Kan virkelig anbefales!

Klinikk: Oris Dental Hvalertannlegene Skrevet

Er veldig fornøyd med min faste tannlege. Jeg har alltid syntes det var litt skummelt å gå til tannlegen, og det var i hvertfall ikke noe jeg gledet meg til etter minnene fra skoletannlegen. Sånn er det ikke lenger nå. Lars er veldig flink til å skape en trygg og hyggelig atmosfære og det gjør at jeg kan slappe av. Han er flink til å forklare det han gjør noe jeg synes er fint. Jeg merker knapt at han setter bedøvelsen og han er generelt lett på hånden. En super tannlege!

IMPONERT

Klinikk: Trygg Tannbehandling Skrevet

etter å ha vært hos en haug med div tannleger som ikke tar hensyn til at man faktisk har tannlege skrekk og en sjelden sykdom, Lars har fått meg til å gå frivillig til tannlegen, hensynsfull og utrolig dyktig. MEGET GODT FORNØYD!

Bra for tannlegeskrekken :)

Klinikk: Trygg Tannbehandling Skrevet

Vært hos ham på Hvaler tannlegesenter og snudde nesten i døra da det ikke var tannlegen jeg var hos sist. Ga ham en sjanse og kommer tilbake til neste kontroll :) ikke for pratsom, forklarer hva han gjør og hva man kan forvente!
Anbefalt til dattra mi som heller ikke er overbegeistra for det årlige tannlegebesøket!