Lars Gjerlaugsen

Glomma Tannklinikk

2013

Glomma Tannklinikk Prisliste

Glomma Tannklinikk Telefonnummer69 16 90 9069 16 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Glemmengata 8 1608 Fredrikstad
Lars Gjerlaugsen er tannlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Lars Gjerlaugsen

Den desidert beste tannlegen som finnes! :-D

Klinikk: Glomma Tannklinikk Skrevet

Lars er den desidert beste tannlegen som finnes, han er varsom, tar seg tid til å gjennomgå hva han skal gjøre, meget flink til å sette bedøvelse (ingen smerte), utrolig dyktig, kommer aldri til å bytte tannlege! :-D

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Glomma Tannklinikk Skrevet

Lars mottok meg til en time ved akutt behov, og var veldig omtenksom og imøtekommende. Han er utrolig kompetent og kan anbefales på det sterkeste.

Lars er topp!

Klinikk: Glomma Tannklinikk Skrevet

Altså dette var en opplevelse ut av en annen verden, hva gjelder tannlegebesøk! Om du er det minste i tvil om hvem du skal gå til av tannleger i Fredrikstad - så kan jeg på det varmeste anbefale Lars. Forsiktig er bare fornavnet, - kompetent, meget hyggelig, rolig, effektiv, ja, listen er lang.

Aldri har jeg følt meg så trygg og ivaretatt hos en tannlege, - jeg med min angst, følte meg sett, hørt og respektert. Til tross for at jeg rotfylte - så gikk det så fint som bare det smertefritt til 99.05% - og det er vel første gangen jeg kan si at jeg har hatt en gledelig opplevelse hos en tannlege!!!

Tusen takk Lars, for en fantastisk god behandling, - alle dere som er i tvil, som har tannlegeskrekk - eller bare er på utkikk etter en ny tannlege som er effektiv, kompetent, medmenneskelig og hyggelig - jeg anbefaller denne tannlegen!!! :)

Helt super

Klinikk: Glomma Tannklinikk Skrevet

Lars er en fantastisk tannlege. Da jeg gråt meg gjennom voldsomme smerter under en behandling, tørket han faktisk tåren på kinnet mitt etterpå, snakket beroligende og var vennlig og morsom. I tillegg fant han ut ting om tennene mine som ingen tannlege har sett før. Anbefales på det varmeste.

Veldig bra opplevelse!

Klinikk: Glomma Tannklinikk Skrevet

Veldig fornøyd med all behandling hos denne tannlegen. Han er profesjonell, foklarer godt underveis og jeg føler meg trygg i stolen. Har ingenting å utsette på behandlingen. Veldig fornøyd og anbefales videre.