Haifaa Said Alkhammas Obeid

Autorisasjon (2005)

Vitea Tannklinikk Telefonnummer450 60 880450 60 8 ...
Nygaardsgata 3, 3 Etg 1606 Fredrikstad
Haifaa Said Alkhammas Obeid er tannlege i Oslo og Fredrikstad

Siste vurderinger av Haifaa Said Alkhammas Obeid

Utmerket!

Klinikk: Vitea Tannklinikk Skrevet

Jeg opplevde tannlegen som utpreget profesjonell. Hun arbeidet nøyaktig, raskt og effektivt. Jeg ba om å få slippe bedøvelse. Likevel behandlet hun nennsomt en tann som var nær på å måtte rotfylles - uten nevneverdige smerter. Hun gjorde oppmerksom på at jeg måtte ta umiddelbar kontakt hvis tannen senere måtte volde smerte, men jeg har ikke merket noe. Jeg meget fornøyd med behandlingen.

Flink tannlege til en god pris

Klinikk: Vitea Tannklinikk Skrevet

Profesjonell tannlege som anbefales på det sterkeste. Hun tar seg tid til pasientene og utfører arbeidet både effektivt og bra.

Gode priser, men drar ikke tilbake

Klinikk: Vitea Tannklinikk Skrevet

Det er gode priser på vanlig behandling, men vi opplevde at kvaliteten på behandlingen var der etter. Opplevde litt rot med timebestilling (dobbelbooking), det var ikke mulig å få et ordentlig kostnadsoverslag (vi fikk en gul lapp som ikke var spesifisert), det er ingen tannhelsesekretær ansatt og det ble generelt ikke en god opplevelse for en person med tannlegeskrekk. Vi stolte ikke på at hun anbefalte behandling som var best.

Obeid kan være ålreit å bruke dersom det er snakk om en sjekk, borring eller annen lett tannbehandling, men vil ikke anbefale henne dersom det er snakk om mer omfattende behandling.