Haifaa Said Alkhammas Obeid

Tlf: 450 60 880

Siste vurderinger av Haifaa Said Alkhammas Obeid

Veldig fornøy

Klinikk: Haifaa Obeid Skrevet

Har hatt en time med borring og en time med kontroll og full rens.
Jeg er veldig fornøyd. Kan være litt brå i håndtering,men er effektiv og flink. Blir uten tvil min faste tannlege,siden jeg foretrekker effektivitet forran velbehag. Får jobben gjort rask og bra,samtidig som at hun har hyggelige priser

Billig, men det er det.

Klinikk: Haifaa Obeid Skrevet

Mitt førsteinntrykk var bra da jeg fikk behandling hos Haifaa. Først en undersøkelse og så en fylling på neste besøk. Jeg fikk beskjed om at det er viktig å holde øye med fyllingen og en annen tann som hadde potensialet til å utvikle hull og tilbød seg å kalle meg inn til en gratis sjekk om ett år, noe jeg takket gledelig ja til. Men jeg fikk ingen innkalling etter ett år, men fikk istedenfor en melding etter to, hvor det stod at jeg burde bestille time hos henne for å fikse tennene mine, om jeg ikke hadde fått gjort det noe annet sted, fordi jeg har veldig dårlige tenner.
Jeg ignorerte hennes melding, litt bitter over å ikke ha fått den gratis sjekken jeg ble lovet, og kontaktet en annen tannlege i stedet. I frykt for å måtte bore halve i halve munnen møter jeg til time hos denne andre tannlegen, som forteller meg at tennene mine tvert imot er veldig fine, men at jeg har en tann som må følges med på.
Jeg tror Hafiaa er en dyktig tannlege som kan faget sitt, men selv om hun er den billigste tannlegen i byen, vet hun hvordan hun skal tjene ekstra penger, og er dessverre dårlig på oppfølging.

Utmerket!

Klinikk: Haifaa Obeid Skrevet

Jeg opplevde tannlegen som utpreget profesjonell. Hun arbeidet nøyaktig, raskt og effektivt. Jeg ba om å få slippe bedøvelse. Likevel behandlet hun nennsomt en tann som var nær på å måtte rotfylles - uten nevneverdige smerter. Hun gjorde oppmerksom på at jeg måtte ta umiddelbar kontakt hvis tannen senere måtte volde smerte, men jeg har ikke merket noe. Jeg meget fornøyd med behandlingen.

Flink tannlege til en god pris

Klinikk: Haifaa Obeid Skrevet

Profesjonell tannlege som anbefales på det sterkeste. Hun tar seg tid til pasientene og utfører arbeidet både effektivt og bra.

Gode priser, men drar ikke tilbake

Klinikk: Haifaa Obeid Skrevet

Det er gode priser på vanlig behandling, men vi opplevde at kvaliteten på behandlingen var der etter. Opplevde litt rot med timebestilling (dobbelbooking), det var ikke mulig å få et ordentlig kostnadsoverslag (vi fikk en gul lapp som ikke var spesifisert), det er ingen tannhelsesekretær ansatt og det ble generelt ikke en god opplevelse for en person med tannlegeskrekk. Vi stolte ikke på at hun anbefalte behandling som var best.

Obeid kan være ålreit å bruke dersom det er snakk om en sjekk, borring eller annen lett tannbehandling, men vil ikke anbefale henne dersom det er snakk om mer omfattende behandling.