Vitea Tannklinikk

Telefonnummer450 60 880450 60 8 ...
Nygaardsgata 3, 3 Etg 1606 Fredrikstad
Vitea Tannklinikk holder til i Fredrikstad

Siste vurderinger av Vitea Tannklinikk

Den beste tannlegen jeg noen gang har vært hos!!

Tannlege: Haifaa Said Alkhammas Obeid Skrevet

Fantastisk tannlege! Effektiv, veldig proff og omtenksom tannlege! Kontoret er ikke det mest glamorøse med sekretær og det nyeste utgave av se og hør, men til gjengjeld den billigste og mest effektive tannlegen jeg noen gang har møtt! Kan bare anbefale på det sterkeste!

Man får det man betaler for

Tannlege: Haifaa Said Alkhammas Obeid Skrevet

Hun er kanskje billigst i Østfold, men «man får det man betaler for» passer godt i dette tilfellet.
Hun er rotete, har ingen andre ansatte. Instrumenter ligger strødd (også på gulvet), beroligende medisiner står framme på benken.

Jeg gjorde en rotfylling der. Et år senere på check up hos vanlig tannlege fikk jeg beskjed om at det var betennelse i denne tanna. Rotfyllinger var ikke gjort ordentlig helt ned. Så da måtte jeg til spesialist for å fjerne denne mislykkede rotfyllingen og gjøre det på nytt til 7000 kr.

Velg heller noen andre. Hun sa også at en tann som har vært litt vondt måtte rotfylles. Smertene i den tanna gikk over av seg selv og min faste tannlege sa denne absolutt ikke trengtes å rotfylles.

Meget fornøyd

Tannlege: Haifaa Said Alkhammas Obeid Skrevet

Kom første gang til Haifa i april etter flere år uten tannlegebesøk grunnet generell frykt for tannleger. Hadde hatt smerter en stund da jeg oppsøkte henne, og måtte rotfylle en tann. Etter flere timer i stolen med god behandling er jeg ikke lenger redd for å sette meg der. Hun var meget opptatt av at jeg ikke skulle ha noe vondt under behandling, noe jeg heller ikke har hatt. Var tilbake idag pga plutselige smerter i samme tann. Viste seg at det var oppstått infeksjon i tannen og behandling må utføres på nytt. Samme smertefrie behandling idag, og meget god service da hun tok dette som en garantijobb og ikke skulle ha betalt for å rette opp i infeksjonen. Hun jobber meget effektivt og virker dyktig i faget.

Veldig fornøy

Tannlege: Haifaa Said Alkhammas Obeid Skrevet

Har hatt en time med borring og en time med kontroll og full rens.
Jeg er veldig fornøyd. Kan være litt brå i håndtering,men er effektiv og flink. Blir uten tvil min faste tannlege,siden jeg foretrekker effektivitet forran velbehag. Får jobben gjort rask og bra,samtidig som at hun har hyggelige priser

Billig, men det er det.

Tannlege: Haifaa Said Alkhammas Obeid Skrevet

Mitt førsteinntrykk var bra da jeg fikk behandling hos Haifaa. Først en undersøkelse og så en fylling på neste besøk. Jeg fikk beskjed om at det er viktig å holde øye med fyllingen og en annen tann som hadde potensialet til å utvikle hull og tilbød seg å kalle meg inn til en gratis sjekk om ett år, noe jeg takket gledelig ja til. Men jeg fikk ingen innkalling etter ett år, men fikk istedenfor en melding etter to, hvor det stod at jeg burde bestille time hos henne for å fikse tennene mine, om jeg ikke hadde fått gjort det noe annet sted, fordi jeg har veldig dårlige tenner.
Jeg ignorerte hennes melding, litt bitter over å ikke ha fått den gratis sjekken jeg ble lovet, og kontaktet en annen tannlege i stedet. I frykt for å måtte bore halve i halve munnen møter jeg til time hos denne andre tannlegen, som forteller meg at tennene mine tvert imot er veldig fine, men at jeg har en tann som må følges med på.
Jeg tror Hafiaa er en dyktig tannlege som kan faget sitt, men selv om hun er den billigste tannlegen i byen, vet hun hvordan hun skal tjene ekstra penger, og er dessverre dårlig på oppfølging.