Vidar Løland Ingvaldsen

1 vurdering

Siste vurderinger av Vidar Løland Ingvaldsen

nervøs og uprofesjonell

Klinikk: Vidar L. Ingvaldsen Skrevet

Tannlege Ingvaldsen virket svært nervøs og uprofesjonell. Det var ubehagelig å være pasient hos han. Jeg anbefaler ikke denne tannlegen. Håper jeg kan bli henvist til en annen spesialist.

Om man bestille time hos tannlege Vidar L. Ingvaldsen så må man jo få behandling av han og ikke av noen andre - tannple

Klinikk: Vidar L. Ingvaldsen Skrevet

Jeg har bestilt time hos tannlege Vidar L. Ingvaldsen for å få Airflow behandling og fjerning av tannstein.

Men istedenfor at han utfører arbeid han overlate meg til en kvinne som heter Julia og som presentert seg som tannpleie.

Jeg blir helt forvirra og ikke så fornøyd med slik oppførsel . Oppførsel gir mistillit og usikkerhet til kunde.Når jeg har sjekket tannlegelisten på nettet det befinner seg ikke Julia som en ansatt hos tannlege Vidar L. Ingvaldsen. Jeg vil gjerne at tannlege ta ansvar i sin klinikk for slik utelatelse og feil gjort med meg som kunde.

Dyktig tannlege

Klinikk: Vestkanten Tannlegesenter Da Skrevet

Hadde han som tannlege da jeg studerte i Bergen i 5 år, veldig fornøyd. Tar seg tid til deg, hører på hva du sier, forklarer og utfører arbeidet på en behagelig måte. Positivt med et tannlegesenter som også har åpent på kveldstid.