Camilla Johannessen Bomstad

Autorisasjon (2009)

Camilla Johannessen Bomstad er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Camilla Johannessen Bomstad

Dyktig og behagelig - veldig fornøyd

Klinikk: Tannlegene Liahjell og Bomstad Skrevet

Jeg har gått til Camilla Bomstad siden hun overtok praksisen i Vestregata, og har utelukkende gode erfaringer. Hun er dyktig og effektiv, og har et humør og en væremåte som virker veldig avslappende på meg som pasient. Hun virker faglig godt oppdatert, og gir grundige tilbakemeldinger og råd. Ikke minst er hun ærlig og redelig, slik at man kun må betale for nødvendig arbeid. Jeg kan absolutt anbefale denne tannlegen!

Behagelig, dyktig og effektiv

Klinikk: Tannlegene Liahjell og Bomstad Skrevet

Har vært hos Bomstad flere ganger, og hun er alltid hyggelig og blid. Det er usedvanlig behagelig å være i tannlegestolen hennes! Samtidig er hun effektiv og grundig. Har svært gode erfaringer med å bruke henne.

Godt fornøyd!!

Klinikk: Tannlegene Liahjell og Bomstad Skrevet

Bestilte time hos henne etter at jeg ønska å bytte tannlege. Camilla var smilende og hyggelig, rask og effektiv. Min oppfatning og opplevelse etter første time er ei veldig dyktig tannlege. Forteller hva hun skal gjøre og gir gode tips og råd for tannpleie. Helt grei på priser er hun òg! Kommer til å gå til henne heretter ja!! Bra og informativ hjemmeside har dem òg!

Ei dyktig dame

Klinikk: Tannlegene Liahjell og Bomstad Skrevet

En tannlege som er flink med pasientene sine, og som reddet meg fra å få tannlegeskrekk.
Hun kom som en frisk pust inn i tannTromsø etter endt utdanning også i Tromsø