Rubab Kazmi

Klinikk

Sentrum Tannlegesenter

Grønland 12 B 0188 Oslo

Siste vurderinger av Rubab Kazmi

The best dentist I ever had!

Klinikk: Sentrum Tannlegesenter Skrevet

Rubab is skilled, nice and friendly dentist. I like her possitive energy and willingness to help and advice. She had a lot of work with me this year and after few visits I felt like I am visiting a friend. I could rely on that I am in good hands. I am very satisfied with results of her work and I can recommend her to everybody!

Dyktig og vennlig tannlege

Klinikk: Sentrum Tannlegesenter Skrevet

Rubab er både flink og omtenksom, har du tannlege skrekk burde du velge henne da hun sikkert får deg til å slappe av.

Dyktig og nøye tannlege

Klinikk: Sentrum Tannlegesenter Skrevet

Har vært inne til behandling og fikset fire hull. Er veldig fornøyd med behandlingen jeg fikk. Hun er veldig nøye og tar seg god tid til meg som pasient. Hyggelig og behagelig vesen. Hjelper også at det er gode priser. Hadde ikke sett for meg at jeg skulle få så mye valuta for pengene! Blir min faste tannlege fremover.

Aller beste i Oslo

Klinikk: Sentrum Tannlegesenter Skrevet

Alltid tilgjengelig. Snille sympatiske tannleger med jordnær oppførsel !
Lave priser. God kundebehandling

Utrolig dyktig tannlege

Klinikk: Sentrum Tannlegesenter Skrevet

Hadde time hos Tannlege Rubab Kazmi her forleden dag. Jeg ble anbefalt av å dra dit av en kollega og må si at hun levde opp til forventningene. En veldig profesjonell tannlege med godt humør. Jeg ble godt informert under hele behandlingen noe som ga meg en betryggende følelse. Jeg kan anbefale henne på det sterkeste. Skal tilbake for å bleke tennene mine neste uke og må si at jeg ser frem til det:)