Jørn Espen Høili

Jørn Espen Høili er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Jørn Espen Høili

Anbefales!!

Klinikk: Colosseum Tannlege Tromsø Skrevet

Har slitt med alvorlig tannlegeskrekk i en årrekke.Mine foreldre har gått til Jørn i alle år,så når jeg flytta tilbake til Tromsø i 2016 så ble jeg anbefalt av mamma å gå til jørn.Har ikke lengre tannlegeskrekk..altså når man presterer mer enn én gang,og sovne under behandling med kjeften på vidt gap så tenker jeg at resten av saken taler for seg selv👌Forøvrig første gang en tannlege gir meg ros med et lurt glimt i øyet:"Steiketa,hun e rå å gape hæ?!!(da lo jeg så jeg grein😂)Så top notch får han fra meg👌👌

Proff tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Tromsø Skrevet

Har hatt Jørn Espen høili som tannlege i årevis. Meget flink og hyggelig kar som glimte til med litt humor. Har blitt kurert for tannlegeskrekken min her. Han er effektiv og vet hva som skal gjøres. For å ikke snakke om de hyggelige og koselige kolleger han har rundt seg på klinikken. Blide, imøtekommende både i telefonen og bak skranken. Fine moderne omgivelser.

Ikke fornøyd

Klinikk: Colosseum Tannlege Tromsø Skrevet

Tannlege Jørn Espen Høili må jekke seg ned mange hakk. Jeg har opplevd ham som arrogant og direkte frekk. Ikke venter han på at bedøvelsen skal virke heller, bare durer på. I det minste bra at han spurte innimellom hver borring om det gikk bra.

Bra tannlege - dårlig klinikk

Klinikk: Colosseum Tannlege Tromsø Skrevet

Jeg har ingen ting å utsette på tannlegen, som ved flere tilfelller har gjort en god jobb. Likevel har jeg byttet tannlege fordi klinikken er dyr og en føler at en er pasient på samleband. Det er tydelig at det er inntjeningen som er viktigst der i gården, ikke å ta vare på pasienten. I tillegg er det et stressende miljø å være pasient i, der det tydelig er for få tannpleiere. Resultatet er at tannlegene under behandling, gjentatte ganger roper på pleierne som løper til og fra. Jeg lar meg ikke stresse, men det er ikke stedet om du missliker tannlegebesøk i utgangspunktet.

Sabla dyktig

Klinikk: Colosseum Tannlege Tromsø Skrevet

Har hatt Jørn Espen som min tannlege i flere år og har kun positive vurdeinger av dette. Hadde tidligere "Tannlege-skrekk" men hans dyktighet, moderne utstyr og flotte holdning har så og si kurert meg.