Jørn Espen Høili

Jørn Espen Høili er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Jørn Espen Høili

Ikke fornøyd

Klinikk: Colosseum Tannlege Tromsø Skrevet

Tannlege Jørn Espen Høili må jekke seg ned mange hakk. Jeg har opplevd ham som arrogant og direkte frekk. Ikke venter han på at bedøvelsen skal virke heller, bare durer på. I det minste bra at han spurte innimellom hver borring om det gikk bra.

Bra tannlege - dårlig klinikk

Klinikk: Colosseum Tannlege Tromsø Skrevet

Jeg har ingen ting å utsette på tannlegen, som ved flere tilfelller har gjort en god jobb. Likevel har jeg byttet tannlege fordi klinikken er dyr og en føler at en er pasient på samleband. Det er tydelig at det er inntjeningen som er viktigst der i gården, ikke å ta vare på pasienten. I tillegg er det et stressende miljø å være pasient i, der det tydelig er for få tannpleiere. Resultatet er at tannlegene under behandling, gjentatte ganger roper på pleierne som løper til og fra. Jeg lar meg ikke stresse, men det er ikke stedet om du missliker tannlegebesøk i utgangspunktet.

Sabla dyktig

Klinikk: Colosseum Tannlege Tromsø Skrevet

Har hatt Jørn Espen som min tannlege i flere år og har kun positive vurdeinger av dette. Hadde tidligere "Tannlege-skrekk" men hans dyktighet, moderne utstyr og flotte holdning har så og si kurert meg.

Veldig fornøyd

Klinikk: Colosseum Tannlege Tromsø Skrevet

Har hatt Jørn Espen Høili som tannlege i mange år, virker som en veldig dyktig tannlege, og er veldig behagelig å ha med å gjøre.

Generelt synes jeg Colosseumklinikken er bra, hyggelige folk i resepsjonen bestandig, tannpleierne er flinke, osv.

Jørn Espen Høili

Klinikk: Colosseum Tannlege Tromsø Skrevet

Kjempedyktig tannlege, som kan anbefales på det varmeste.
Jobber raskt og tar hensyn til pasientens behov.
Men jeg synes selv korte behandlinger er dyre.