Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar

Din Tannklinikk DA

Autorisasjon (2005)

Din Tannklinikk DA Telefonnummer22 42 42 4922 42 42 ...
Dronningens Gate 40 0154 Oslo
Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar

Den beste!

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Tannlege Dhiya Alkassar er den beste! Jeg har i alle år hatt kjempe tannlegeskrekk, og av den grunn unngått å gå til tannlegen. Men etter jeg begynte å gå til Dhiya er jeg ikke redd lenger. Vi har fått trukket visdomstenner, rotfylt osv uten noen som helst problemer. Han er tålmodig og forsiktig. Anbefales på det varmeste da han har klart å kurere min tannlegeskrekk!

Dyktig og trygg

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Dhiya er en varm person og en dyktig tannlege. Han tar seg god tid, forklarer hva han skal gjøre før og underveis og gir bra prisoverslag.

En av oss har tannlegeskrekk som har blitt "kurert" ved å gå til Dhiya. Anbefales på det sterkeste til vanlige kunder og folk som er redd for å gå til tannlegen.

Din Tannklinikk har veldig serviceinnstilte personer i resepsjonen, med rene og trivelige lokaler. Rimelige priser, og kort ventetid.

Topp tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Veldig fornøyd, gått til han i flere år og føler meg i trygge og kompetente hender. Fornøyd med alle behandlinger.

Enestående !!

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Jeg kan ikke få fullrost tannlege Dhiya Alkassar ved Din Tannklinikk. Profesjonell, nøye og meget godt arbeide som utføres, Han er også meget kundevennlig og behagelig, og kommer med forslag og innspill til løsninger jeg ikke har tenkt på selv. Jeg har nå benyttet vedkommende en tre års tid, og vil aldri tenke på å bytte. Vil også anbefale ham til alle som søker tannlege, eller bytte av tannlege.

Beste tannlege i Oslo

Virkelig å anbefale.
Han er rolig, hyggelig, kjennes som han har stor kunnskap i faget sitt.
Kort ventetid. Rimelig i pris.
Flink å forklare og å lytte.
Håper han bli værende i mange år !
Takk for en god tannlege opplevelse.