Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar

Din Tannklinikk DA

Autorisasjon (2005)

Din Tannklinikk DA Telefonnummer22 42 42 4922 42 42 ...
Dronningens Gate 40 0154 Oslo
Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar

Dyktig og trygg

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Dhiya er en varm person og en dyktig tannlege. Han tar seg god tid, forklarer hva han skal gjøre før og underveis og gir bra prisoverslag.

En av oss har tannlegeskrekk som har blitt "kurert" ved å gå til Dhiya. Anbefales på det sterkeste til vanlige kunder og folk som er redd for å gå til tannlegen.

Din Tannklinikk har veldig serviceinnstilte personer i resepsjonen, med rene og trivelige lokaler. Rimelige priser, og kort ventetid.

Topp tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Veldig fornøyd, gått til han i flere år og føler meg i trygge og kompetente hender. Fornøyd med alle behandlinger.

Enestående !!

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Jeg kan ikke få fullrost tannlege Dhiya Alkassar ved Din Tannklinikk. Profesjonell, nøye og meget godt arbeide som utføres, Han er også meget kundevennlig og behagelig, og kommer med forslag og innspill til løsninger jeg ikke har tenkt på selv. Jeg har nå benyttet vedkommende en tre års tid, og vil aldri tenke på å bytte. Vil også anbefale ham til alle som søker tannlege, eller bytte av tannlege.

Beste tannlege i Oslo

Virkelig å anbefale.
Han er rolig, hyggelig, kjennes som han har stor kunnskap i faget sitt.
Kort ventetid. Rimelig i pris.
Flink å forklare og å lytte.
Håper han bli værende i mange år !
Takk for en god tannlege opplevelse.

Rolig, lyttende og tilitsvekkende tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk DA Skrevet

Jeg gikk til han med et grensetilfelle der andre tannleger ikke ville lytte til mitt behov. Dhiya derimot forstod hva jeg ønsket og ga meg den mottakelsen jeg trengte og tilpasset behandlingen til mine ønsker. Det viste seg å bli en suksess, så jeg er veldig takknemlig.
At klinikken er rimeligere enn andre OG at de har åpent på kveldstid er også to store plusser i boka.