Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar

Din Tannklinikk Da

2005

Din Tannklinikk Da Prisliste

Din Tannklinikk Da Telefonnummer22 42 42 4922 42 42 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens Gate 40 0154 Oslo
Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar

Rolig, lyttende og tilitsvekkende tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Jeg gikk til han med et grensetilfelle der andre tannleger ikke ville lytte til mitt behov. Dhiya derimot forstod hva jeg ønsket og ga meg den mottakelsen jeg trengte og tilpasset behandlingen til mine ønsker. Det viste seg å bli en suksess, så jeg er veldig takknemlig.
At klinikken er rimeligere enn andre OG at de har åpent på kveldstid er også to store plusser i boka.

Nøyaktig og dyktig tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Bra prisoverslag på forhånd, nøyaktig og tar seg god tid under behandlingen. Kunne forklart litt bedre hva som skjer underveis og hvor lang tid behandlingen er forventet å ta.

Fantastisk god tannlege!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Dhiya er en dyktig tannlege som gjør behandlingen til en god opplevelse. Han er rolig og emptisk som gjør at jeg også slapper mer av, tross tannlegeskrekk. Han er også effektiv og billigere enn de fleste andre tannklinikker i Oslo. Kan anbefale han på det varmeste!

Tillitsvekkende og flink tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Dhiya er en rolig og hyggelig kar som forklarar hva han gjør og fremstår som en solid og dyktig tannlege. Jeg er kjempefornøyd og kommer tilbake.

Dyktig tannlege

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Hyggelig tannlege som alltid har tatt meg seriøs og som er lett å snakke med. Veldig dyktig, og sluttresultatet blir bra.