Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar

Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Dhiya Yahya Ibrahim Alkassar

Super tannlege

Klinikk: Alkassar Dhiya Yahya Ibrahim Skrevet

Rolig og behagelig tannlege som gjorde behandligen til en veldig positiv opplevelse. Merket ikke bedøveldesprøyten en gang. Jeg kontaktet denne klinikken da min tannlege gjennom flere år har sluttet med ettermiddagstimer. Dhiya Alkassar vil bli min faste tannlege heretter ☺

Beste tannlegen!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Jeg har aldri følt meg så godt ivaretatt som når jeg er hos tannlege Dhiya. Han er særdeles god i jobben sin og inkluderer meg som pasient hele veien.
Jeg overlater min tannhelse i hans kapable hender!

Serviceinnstilte såvel som rimelige

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Etter uttallig mange tannlegebytter fikk Din Tannklinikk DA forsøket. Her har jeg blitt værende de siste 4-5 årene.

For meg som kunde er tilgjengelighet, pris og service de viktigste faktorene.
Din Tannklinikk DA har meget rimelige priser, skviser inn akutt time på dagen (til samme pris) og deres tannleger ivaretar meg som pasient med alvor.

Mine varmeste anbefalinger til Din Tannklinikk DA! Gi de et forsøk og du vil definitivt ikke angre!

Ikke tannlegen for meg

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

jeg er livredd tannlegen og har dermed ikke vært der på 5-6 år, så når jeg valgte tannlege sjekket jeg grundig her på legelisten. Jeg valgte denne klinikken pga anmeldelsene og rimelige behandlinger. Jeg fikk time relativt raskt og på passende tidspunkt for meg noe som er positivt, men selve opplevelsen min var IKKE god. Jeg var ekstremt tydelig på at jeg er veldig redd samtidig som jeg forklarte godt at jeg brekker meg veldig fort. Jeg opplevde ingen oppriktig empati eller forståelse for verken skrekken eller brekningsproblemet. Selve det å ta røntgen var helt forferdelig da han enten ikke viste hvordan han plasserte røntgen apparatet for en med liten munn eller rett og slett ga blanke i at jeg slet med brekninger. Han holdt på i sikkert 20 min for å få tatt to bilder og jeg måtte plassere den selv mens tårene rant. Bildene endte jo også så dårlig at jeg nekter å tro at han fikk et totalt bilde av hva jeg trengte av behandlinger. Jeg opplevde også gjennom dette at han ble irritert på meg for situasjonen, og han vurderte å gi opp bildene. Jeg er en person som trenger å få forklart ting spesielt når jeg er redd, og det fikk jeg ikke. Jeg prøvde å føle meg bedre med å prate og spørre men jeg fikk ikke svar. Han lukket ikke døren til rommet engang under undersøkelsen!

Alt i alt så gjorde ikke denne opplevelsen min skrekk noe bedre, jeg valgte å gå til en annen tannklinikk å ta undersøkelsen på nytt- noe som var den beste opplevelsen jeg har hatt. Angrer ikke et sekund. Ja, disse her er kanskje 200-400 kroner billigere på enkelte behandlinger. Men er du redd og trenger å bli ivaretatt og føler deg trygg hos tannlegen ville jeg gått et annet sted.

Positive er at de jeg valgte å gå til sa at selve fjerningen av tannstein var gjort grundig og bra.

Ville jobbet litt slik at alle pasientene uansett hvilken tannlege de kommer til opplever å få empati og forståelse, det å føle seg trygg når man er redd er det viktigste av alt.

Trygg og god tannbehandling

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Jeg kan trygt anbefale Din Tannklinikk og dr. Alkassar. Trygg, rolig og effektiv tannbehandling. Tannbehandlingen min, som inkluderte rotfylling, krone og fjerning av visdomsjeksel, gikk uten at jeg felte en eneste tåre. Hit kommer jeg igjen!

Den beste tannlegen jeg har hatt :-)))

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Han er veldig profesjonell lege som har gjort en god jobb!

Jeg følte meg trygg og ivaretatt. Min behandling tok litt lengre tid fordi jeg har trukket to visdomstenner, satt inn en tannbro og fått fem nye porselens kroner. Nå har jeg fått tilbake smilet mitt:-)))

Jeg anbefaler denne tannlegen på det sterkeste!

En profesjonell og effektiv tannlege

Klinikk: Alkassar Dhiya Yahya Ibrahim Skrevet

En tannlege man får tillit i. Han er rolig og hyggelig men jobber raskt og profesjonelt. Dette kombineres med et vennlig og effektivt sentralbord, fleksible åpningstider, moderne utstyr og hyggelige priser gjør at jeg anbefaler ham på det varmeste.

Kurerte min tannlegeskrekk

Klinikk: Alkassar Dhiya Yahya Ibrahim Skrevet

Jeg har tidligere hatt ekstrem tannlegeskrekk, men etter jeg har vært hos dr Alkassar så er den helt borte.
Han er veldig rolig samtidig som han er effektiv, veldig flink til å forklare hva som skal gjøres og hvordan planen er på alle trinn i behandlingen.
Jeg har fått ryddet opp i munnen, trekt ut noen tenner som ikke gikk å redde, fått noen nye fyllinger, 4 kroner og delprotese oppe og nede.
Jeg har alltid følt meg trygg i stolen der og opplever at alt blir gjort på en skånsom og mest mulig smertefri måte.
Etter første undersøkelsen satte han opp et overslag og sa ifra om at det kunne bli litt mer eller litt mindre alt etter som, totalprisen kom likevel inn på nøyaktig det som sto i overslaget selv om det ble en fylling ekstra.

Veldig flink og billig. Anbefales på det sterkeste.

Fra Byporten til Din: Like bra til halvparten av prisen!

Klinikk: Din Tannklinikk Da Skrevet

Jeg har tidligere gått til Byporten Tannlegesenter som jeg igrunn var veldig fornøyd med, men siden det denne gangen var snakk om flere hull ønsket jeg å undersøke rimeligere alternativer.

Etter endel googling fant jeg flere artikler hvor Din Tannklinikk var dratt frem som eksempel på rimelige tannleger med høy kompetanse, så jeg sjekket de på legelisten.no og fant kun positive anmeldelser. Dette føltes trygt, så jeg bestilte time hos de (ba ikke om noen spesifik tannlege)

Første time:
Det var lett å finne frem, tannlegen var presis og både resepsjonist og tannlege var minst like hyggelig som jeg var vandt til på Byporten Tannlegesenter. Jeg fikk en undersøkelse til kampanjetilbud på 450kr + 2 av bildene gratis. Totalt fant han 5 hull oppe/fremme og en sprekt fylling som måtte repareres nede/høyre. Jeg fikk beskjed om at dette ville koste ca 6000kr tilsammen og utføres over 3 behandlinger, hvor første behandling (fjerning av tannstein + fylling av 2 hull) kunne gjøres med en gang.

Dhiya var svært forsiktig og stødig på hånden når han satte bedøvelsen, og det gikk så smertefritt som jeg tror man kan få det. Stikk nr 2 kjente jeg ikke i det hele tatt siden det var nærme der første stikk ble satt, og etter det var det bare å ligge å gape i en time til han var ferdig.

Når bedøvelsen gikk ut på kvelden hadde noen nerver i tårekanalen sovnet, så det rant saltvann ned i nesa, så jeg gikk et døgn med den samme følelsen som når man nettopp har tatt nesespray, litt som om man må nyse hele tiden. Dette var litt kjedelig, men det er visst ganske normalt når man setter bedøvelse ved fortennene oppe. Greit å vite med tanke på booking så man ikke f.eks har et jobbintervju, viktig møte eller date dagen etter :-)

Behandling nr 2:
Andre besøk gikk igrunn like smertefritt som første, så å skrive detaljert om det blir som å skrive om behandling 1 på nytt. Eneste forskjell var at det var unnagjort på kortere tid. Ca 40 min mener jeg å huske.

Behandling nr 3:
På tredje og siste behandling tok han siste hull foran, og fyllingen bak. Å sette bedøvelse denne gangen var like vondt på begge stikk, men det ble utført så smertefritt som det går. Videre gikk behandlingen smertefritt og vi var ferdige på ca 40 minutter.

Konklusjon:
Dhiya er en veldig hyggelig og svært profesjonell tannlege som gir deg behandling av samme kvalitet som langt dyrere tannleger. Alt gikk som jeg fikk beskjed om ved konsultasjon, og det kom aldri noen negative overraskelser verken på pris eller behandling.

Byporten Tannlegesenter har kanskje nyere og mer moderne utstyr, finere lokaler og proffere hjemmesider, men behandlingen er ikke noe bedre der enn hos DIN Tannlege, og når det kommer til stykket er det behandlingen og sluttresultatet som teller! Jeg regnet meg frem til at samme behandling ville kostet nærme det dobbelte hos Byporten Tannlegesenter utifra prisene oppgitt her på legelisten.

Så leter du etter en hyggelig, profesjonell og rimelig tannlege anbefaler jeg Din Tannklinikk på det sterkeste! Lykke til! :-)

Beste tannlegen jeg har hatt noen sinne.

Klinikk: Alkassar Dhiya Yahya Ibrahim Skrevet

Veldig profesjonell arbeid. Tar seg god tid på å svare spørsmål. Jeg føler meg ivaretatt når jeg setter meg i stolen. Han gjør en veldig god jobb hver gang jeg er der. Anbefales på det sterkeste.

Beste behandlingen jeg har hatt

Klinikk: Alkassar Dhiya Yahya Ibrahim Skrevet

Stort pluss at de har lange åpningstider. Tannlegen var veldig høflig og hyggelig, behandlingen var rask og helt smertefri og resultatet ble helt perfekt. Lav pris i tillegg. Anbefales!