Leif Åge Solhaug

Autorisasjon (1984)

Dentas AS Telefonnummer22 42 02 4222 42 02 ...
Øvre Slottsg 17 0157 Oslo
Leif Åge Solhaug er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Leif Åge Solhaug

slurvete , gjorde ikke jobben sin

Klinikk: Dentas AS Skrevet

hørte ikke på pasienten, tok ikke bilde, sa alt var ok, noe det ikke var, pris 1240,- for ingenting. Min Far kom til tannlegen pgr av at han hadde vondt. Etter et lite øyeblikk med rask sjekk fikk han beskjed at alt så fint ut, fikk beskjed om å gå. Min Far har fremdeles vond og ny time er bestilt hos en annen tannlege

Dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Dentas AS Skrevet

Har gått hos ham siden han begynte. Dyktig og grundig. Lærer også bort hva man skal gjøre selv for å ha en sunn tanngard og munnhule. Behagelig fremtreden og alltid hyggelig. Veldig søt assistent.

Toppscore

Klinikk: Dentas AS Skrevet

Etter å ha gått hos ham i nesten 20 år er konklusjonen ganske enkel: Solhaug er gullmann. Overlegent beste tannlegen jeg har vært hos. Og strålende assistent.

En svært dyktig tannlege

Klinikk: Dentas AS Skrevet

Har vært min tannlege i 30 år. Alltid hyggelig og imøtekommende. Tar seg tid til å forklare diagnosen og hva han skal gjøre. Hensynsfull og lyttende. Anbefales på det varmeste! God atmosfære og en svært hyggelig assistent.

Den beste tannlegen jeg har vært hos! Og den hyggeligste assistenten!

Klinikk: Dentas AS Skrevet

Jeg lider av tannlegeskrekk. Hadde ikke store forventninger da jeg kom til Solhaug, for jeg har alltid hatt fæle opplevelser hos tannlegene jeg har vært hos. Men- gjett om jeg måtte revurdere! Hele tonen var så beroligende, og måten jeg ble behandlet på var så varm, imøtekommende og betryggende. Jeg falt faktisk til ro, og behandlingen ble gjennomført smertefritt, raskt og underveis ble jeg holdt løpende orientert om hva som skjedde i munnen min.
Jeg fikk faktura tilsendt i posten etter at jeg hadde vært der.
Jeg er så sjeleglad for at jeg har funnet min kjære tannlege og assistenten, som er utrolig hyggelig. Anbefales!!