Leif Åge Solhaug

Øvre Slottsg 17 0157 Oslo

Siste vurderinger av Leif Åge Solhaug

Dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Dentas AS Skrevet

Har gått hos ham siden han begynte. Dyktig og grundig. Lærer også bort hva man skal gjøre selv for å ha en sunn tanngard og munnhule. Behagelig fremtreden og alltid hyggelig. Veldig søt assistent.

Toppscore

Klinikk: Dentas AS Skrevet

Etter å ha gått hos ham i nesten 20 år er konklusjonen ganske enkel: Solhaug er gullmann. Overlegent beste tannlegen jeg har vært hos. Og strålende assistent.

En svært dyktig tannlege

Klinikk: Dentas AS Skrevet

Har vært min tannlege i 30 år. Alltid hyggelig og imøtekommende. Tar seg tid til å forklare diagnosen og hva han skal gjøre. Hensynsfull og lyttende. Anbefales på det varmeste! God atmosfære og en svært hyggelig assistent.

Den beste tannlegen jeg har vært hos! Og den hyggeligste assistenten!

Klinikk: Dentas AS Skrevet

Jeg lider av tannlegeskrekk. Hadde ikke store forventninger da jeg kom til Solhaug, for jeg har alltid hatt fæle opplevelser hos tannlegene jeg har vært hos. Men- gjett om jeg måtte revurdere! Hele tonen var så beroligende, og måten jeg ble behandlet på var så varm, imøtekommende og betryggende. Jeg falt faktisk til ro, og behandlingen ble gjennomført smertefritt, raskt og underveis ble jeg holdt løpende orientert om hva som skjedde i munnen min.
Jeg fikk faktura tilsendt i posten etter at jeg hadde vært der.
Jeg er så sjeleglad for at jeg har funnet min kjære tannlege og assistenten, som er utrolig hyggelig. Anbefales!!

Usedvanlig dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Dentas AS Skrevet

Solhaug er en usedvanlig dyktig tannlege. Han er grundig, tenker forebygging og er på toppen av det hele utrolig behagelig som person. Har anbefalt han til venninne som har tannlegeskrekk, og verken hun eller jeg kommer noen gang til å bytte. Anbefales på det varmeste. Enkelt å få time.