Kari Tove Solbrekke

Kari Tove Solbrekke er tannlege i Rakkestad

Siste vurderinger av Kari Tove Solbrekke

Dyktig.

Klinikk: Kari Tove Solbrekke Skrevet

Jeg har gått hos Kari siden hun kom hit til bygda. Alltid blid og imøtekommende. Hun er flink og har alltid klart å løse eventuelle tannproblemer. Glad jeg har henne☺️

Anbefalles veldig :-)

Klinikk: Kari Tove Solbrekke Skrevet

Hun er omsorgsfull, empatisk, tolmodig, blid og hyggelig. Føler meg veldig heldig som ringte til akkurat henne, nå som jeg skifter tannlege siden jeg har flyttet til Rakkestad. Hun er flink til å forklare å sier i fra hva hun gjør, når jeg satt i stolen hennes, redd og med store smerter etter en jeksel jeg trakk, og som jeg var på kontroll med. Så slapp jeg å sitte å være redd for at alt gjorde vondt. Anbefaler Kari Tove virkelig, føler meg veldig trygg og er super fornøyd.

Dyktig!

Klinikk: Kari Tove Solbrekke Skrevet

Utfører arbeidet med kvalitet og tar hensyn til meg som pasient! Jeg får informasjon om hva jeg selv bør bli bedre på, og hva hun kan gjøre for at jeg skal bli enda mer fornøyd med mine tenner.

Flink tannlege

Klinikk: Kari Tove Solbrekke Skrevet

Har vært kunde i mange år. Etter en snarvisitt hos annen tannlege valgte jeg å komme tilbake. Kari gjør jobben raskt og er alltid blid og hyggelig. Har alltid vært fornøyd med det arbeidet hun gjør.
Nå er tennene hele og smilet hvitt :-D