Susanne Hou Pedersen

Autorisasjon (1989)

Tannlegene i Gyldenløvesgate DA Telefonnummer38 12 09 6038 12 09 ...
Gyldenløves Gate 5 4611 Kristiansand S
Susanne Hou Pedersen er tannlege i Kristiansand

Siste vurderinger av Susanne Hou Pedersen

Grusom opplevelse.

Klinikk: Tannlegene i Gyldenløvesgate DA Skrevet

Har ekstrem tannlege skrekk og liker ikke å bli tatt på. Ble ikke hørt på noe som helst og var mer vondt en jeg hadde da jeg gikk inn der. Da jeg prøvde å sifra mange ganger at det var vondt og ubehagelig. Sa helt i begynnelsen at jeg at jeg var svimmel og følte jeg skulle besvime og spurte om jeg kunne sette meg opp flere ganger til dette sa de nei, at vi snart var ferdige og satte en ting i munnen min for å holde den åpen og fortsatte til tross for at jeg ba de om og stoppe flere ganger. Eneste svarer jeg fikk til dette var «vi er snart ferdige» eller «vi skjønner ikke hva du sier». Nå flere dager senere har jeg vondere en jeg hadde før jeg gikk inn og tannlegeskrekk som har forverret seg drastisk.

Ikke hatt noen bedre tannlege

Klinikk: Tannlegene i Gyldenløvesgate DA Skrevet

Har hatt Susanne som tannlege i mange år, og har bare godt å si om henne. Aldri hatt problemer etter tannbehandling hos henne. Hun er dessuten veldig hyggelig og du føler deg godt ivaretatt. Anbefales.

En meget dyktig og grundig tannlege

Klinikk: Tannlegene i Gyldenløvesgate DA Skrevet

Liker ekstra godt at den lette og gode stemningen det er i mellom pasient og behandler.

Man føler virkelig at det har blitt gjort en skikkelig innsats for tannhelsen når man har vært hos henne.

Super tannlege

Klinikk: Tannlegene i Gyldenløvesgate DA Skrevet

Flink, effektiv og omtenksom. Prater ikke bare sladder med assistenten når hun jobber men virker oppriktig tilstede både faglig og mennesklig. Anbefales!

Veldig dyktig og en Tannlege det går an å prate med

Klinikk: Tannlegene i Gyldenløvesgate DA Skrevet

Jeg har gått til Susanne i mange år nå. Jeg er en av mange som lider av "Tannlegeskrekk" Susanne tar ting i mitt tempo. Hun stresser ikke, noe som også gjør meg roligere. Hun tar gjerne en trall og latteren ligger løst.

Savner TV i taket.
Jeg har ingen kompetanse på Tannlege yrket. Men alt sitter på plass i min munn selv etter mange år. Så vet ikke hva som kan bli bedre jeg.

Vil også fremheve de andre som jobber der. Blide og imøtekommende assistenter også.