Jone Heggheim

Jone Heggheim er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av Jone Heggheim

Seriøs, grundig og rimelig

Klinikk: Stokkaveien Tannlegekontor Skrevet

Jeg skal først innrømme en ting: da jeg først begynte å gå til Heggheim bodde jeg i nærheten av tannlegekontoret, og mine første møter hos han var preget av at jeg tenkte han virket arrogant. Det var før jeg skjønte at han faktisk bare var ærlig, saklig og opptatt av å være grundig. Noe jeg dessverre ikke er vant med fra før - dårlig erfaring og med uheldige valg av tidligere tannleger.

Først noen år seinere etter å ha byttet flere tannleger befinner jeg meg boende milevis unna, og ved en tilfeldighet oppsøkte jeg for to år siden Heggheim på nytt da han var den eneste som hadde tid på så kort varsel som jeg trengte. Oppfølgingen hans, prisene hans og arbeidet i seg selv er noe jeg nå har innsett er av det beste. Det er en tannlege jeg kommer til å fortsette å bruke, og jeg har anbefalt ham til andre og kommer til å fortsette med det, for han jobber virkelig for sitt fag.

Verdensbeste tannlege!

Klinikk: Stokkaveien Tannlegekontor Skrevet

Jeg har hatt så tannlegeskrekk. Han tar godt vare på meg og jeg gruer meg ikke til å gå til tannlegen mer. Han passer på at jeg er klar og forteller underveis hva han gjør. Anbefaler han på det sterkeste!

Prisen hos han er rimelig synes jeg.

Behandling av ypperste kvalitet

Klinikk: Jone Heggheim Skrevet

Jone er en trivelig mann og har stålkontroll som tannlege. Tidligere tannlegebesøk hos andre tannleger kunne ta opp til flere timer - hos Jone er jobben unnagjort på en brøkdel av tiden. Prisene virket rettferdige.

Meget fornøyd og vil anbefale!

Den beste,alt er bra!!!!

Klinikk: Jone Heggheim Skrevet

Som sagt er alt meget bra.Vet ikke om noe som kan bli bedre.Han er meget behagelig å snakke med,og forteller alt akkurat slik det er.(gjør ikke ting dyrere).Prøv ham folkens,dere vil ikke bli skuffet,garantert.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Jone Heggheim Skrevet

Jone er rett frem og ærlig. Har jeg vært en latsabb med tannpussen før leggetid gir han meg klar beskjed.
Han er tilhenger av å oppdra meg til bedre tannhygiene, fremfor å borre hvert minste hull og pusse hver minste tann blancohvit og gi meg en regning for hvert minste puss og borr.
Jone har noen av de rimligste prisene jeg har funnet i Stavanger området. Selvsagt i den grad Norske tannleger kan være rimelige.
I tillegg er han en person som yter den lille ekstra servicen. Tannlegekontoret forstår hva akutt mener og hjelper med å få folk til å forstå hvilke rettigheter man har ihht Helfo osv.
I tillegg er staben hyggelig og kontoret er lite og intimt. Jeg har ikke behov for å betale for flatskjerm og hvite tenner, jeg har behov for å ha jevnlig kontroll og arbeid med det som må taes.