Jone Heggheim

Jone Heggheim

Stokkaveien 45 4024 Stavanger

1 vurdering

Siste vurderinger av Jone Heggheim

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Jone Heggheim Skrevet

Jone er rett frem og ærlig. Har jeg vært en latsabb med tannpussen før leggetid gir han meg klar beskjed.
Han er tilhenger av å oppdra meg til bedre tannhygiene, fremfor å borre hvert minste hull og pusse hver minste tann blancohvit og gi meg en regning for hvert minste puss og borr.
Jone har noen av de rimligste prisene jeg har funnet i Stavanger området. Selvsagt i den grad Norske tannleger kan være rimelige.
I tillegg er han en person som yter den lille ekstra servicen. Tannlegekontoret forstår hva akutt mener og hjelper med å få folk til å forstå hvilke rettigheter man har ihht Helfo osv.
I tillegg er staben hyggelig og kontoret er lite og intimt. Jeg har ikke behov for å betale for flatskjerm og hvite tenner, jeg har behov for å ha jevnlig kontroll og arbeid med det som må taes.

Veldig bra, anbefales!

Klinikk: Jone Heggheim Skrevet

Dyktig tannlege som forklarer på en god og forståelig måte.

Billig er av og til meget bra

Klinikk: Jone Heggheim Skrevet

Fikk tilbud på tannbehandling fra en tannlege på 12000. Så fikk jeg tips om Heggheim. Han tok under det halve. Det er 5 år siden. "Kjeften" er like bra. Nå bruker jeg Heggheim hver gang jeg skal til tannlegen - selv om jeg bor på en annen kant av landet. :-)

Trivelig, Ingen spesielle problem.

Klinikk: Jone Heggheim Skrevet

Trivelig kar. Ingen problemer. Ubehagelig å ta røntgen-bilder, men det er det gjerne de fleste steder.

Fantastisk

Klinikk: Jone Heggheim Skrevet

Den beste tannlege jeg har hatt!! Veldig nøye, forsiktig og ingen smerte!