Njål Lekven

Arken Tannlegesenter, Bergen Tannhelsesenter AS, Bjørnefjorden Tannlegepraksis, avd. Os

Oral-kirurgi og oralmedisin

Autorisasjon (2000)

1 vurdering

Siste vurderinger av Njål Lekven

Den beste tannlegen jeg har vært hos!

Klinikk: Bergen Tannhelsesenter AS Skrevet

Jeg måtte trekke en av visdomstennene mine i underkjeven med oralkirurgi. Njål forklarte hele veien hva han skulle gjøre og jeg følte meg utrolig godt tatt vare på. Jeg kjente ikke bedøvelsestikkene en gang! Hadde gruet med i forkant av inngrepet men det gikk som en drøm. Når han begynte var tannen ute på ca. 15 minutter. Alle som skal operere ut visdomstann burde gjøre det hos Njål!

Dyktig!

Klinikk: Bergen Tannhelsesenter AS Skrevet

Flink å forklare og fortalte hele veien hva som skulle skje.

Jeg var veldig nervøs da jeg kom, men han var rolig og behagelig så jeg klarte å slappe av.

Jeg hadde vært med mitt problem til 4 tannleger som ingen av de fant ut hva som feilte meg. Han fant ut av det med en gang. Anbefales!

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Bergen Tannhelsesenter AS Skrevet

Dette er den desidert beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt. Jeg hadde en vanskelig og skeiv visdomstann som måtte opereres ut.

Njål Lekven og tannpleierne gjorde en over all forventning fantastisk jobb, helt fra venterommet og til jeg dro. Njål var profesjonell og veldig flink til å kommunisere og forklare underveis. Han tok seg tid i forkant til å forklare inngrepet, hadde en god teknikk for å sette bedøvelse som gjør at jeg ikke kjente et eneste stikk. Operasjonen var helt smertefri og ble gjort med en utrolig presisjon og dyktighet. Alt i alt, en fantastisk tannlege som jeg vil anbefale på det varmeste! :)

Ufattelig dyktig

Klinikk: Bergen Tannhelsesenter AS Skrevet

Jeg har bare gode ting å si om denne tannlegen. Viser stor grad av omsorg for pasienten og man får virkelig inntrykk av at han vil pasienten godt. Tanntrekkingen gikk som en drøm, og jeg kommer til å anbefale han videre til alle som ønsker en god og trygg tannlege!

Veldig dyktig kjevekirurg

Klinikk: Bergen Tannhelsesenter AS Skrevet

Njål fikk meg til å slappe av og føle meg trygg under prosedyren. Han og hans assistent var veldig profesjonelle. Operasjonen gikk bokstavelig talt smertefritt. Fulgte hans råd i etterkant om å innta smertestillende før smertene fikk anledning til å komme, og er veldig fornøyd med det.