Victoria Pegg

Victoria Pegg er tannlege i Tønsberg

Siste vurderinger av Victoria Pegg

Hyggelig og Flink

Klinikk: Eik Tannlegesenter Skrevet

Fikk henne som tannlege en dag jeg måtte ha kjapp hjelp, men har ikke angret noe på dette. hun er kjapp, flink, hyggelig, og omtenksom. jeg kan egentlig ikke si noe som er galt. Hvis du trenger en tannlege i Tønsberg, så er Victoria et godt valg.

Anbefales

Klinikk: Eik Tannlegesenter Skrevet

Har vært hos mange tannleger i livet mitt...Victoria er definitivt best.
Tusen takk

Flink Tannlege, og nøye.

Klinikk: Eik Tannlegesenter Skrevet

Fornøyd med tannlegen og undersøkelsen. Jeg har tannlege skrekk, med Victoria var kjempe flink.
Hun var forsiktig og flink til og fortelle meg alt hun gjorde.

En hyggelig og imøtekommende tannlege med trivelige lokaler

Klinikk: Eik Tannlegesenter Skrevet

Blir alltid møtt med et smil. Rolig og trivelig atmosfære. Har tid til det som skal utføres og forklarer nøye og avbalansert det som skal skje

Anbefales på det varmeste

Klinikk: Eik Tannlegesenter Skrevet

Er veldig fornøyd med Victoria Pegg. Hun er alltid blid og hyggelig. Er imøtekommende og veldig hensynsfull. Jeg hadde ikke vært hos tannlege på noen år pga litt tannlege-skrekk, men følte meg trygg og ivaretatt ved første stund her. Fine og moderne lokaler. Konkurransedyktige priser og aldri noen overraskelser. Hun følger meg opp med å kalle meg inn en gang i året, og det passer meg perfekt.

Veldig hyggelig og behagelig tannlege.

Klinikk: Eik Tannlegesenter Skrevet

Jeg har vært hos en del tannleger oppigjennom årene, og trives veldig godt på Eik Tannlegesenter.
Hyggelig personale og ikke minst tannlege. Bare vært der 3 ganger på 5år, men hun husker meg fra gang til gang.

Flott tannlege!

Klinikk: Eik Tannlegesenter Skrevet

Victoria Pegg en er imøtekommende, hyggelig tannlege som setter pasientens komfort høyt. Hun er vennlig og viser interesse for deg. Hun opptrer profesjonelt og jeg har alltid kommet inn til avtalt tid. Det er ingen grunn for å grue seg til å gå til tannlegen lenger! Absolutt å anbefale!