Bjørn Thunold

Autorisasjon (1983)

Tilleggskompetanse

• Eksamen odontofobi
  • Godkjent implantatprotetisk behandler

Oris Dental Sanden Telefonnummer73 52 71 7373 52 71 ...
Kongens Gate 60 7012 Trondheim
Bjørn Thunold er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Bjørn Thunold

Meget dårlig.

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

Før behandling starter bør du få et overslag over kostnadene på din behandling hvis ikke kommer du til å gå på en kjempe smell økonomisk hos denne tannlegen.

Veldig beklagelig at du har hatt en så negativ opplevelse. Vi bestreber oss alltid på å informere grundig og gir alltid overslag før behandlig startes opp. Jeg vet ikke hva som har skjedd her, men kanskje det var en akuttkonsultasjon?
Ta kontakt så finner vi ut av dette!

Besvart av Bjørn Thunold

Min tannlege i Trondheim heldigvis

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

Ble tatt svært godt i mot etter 40 år med tannlegeskrekk da min egen tannlege gikk av med pensjon. Føler meg godt ivaretatt og hele opplevelsen føles bedre enn noen gang. Han har en egen evne å få pasienter til å slappe av. Det gjelder forresten hele klinikken Sanden rannhelse-der er de til fingerspissene på alerten når det gjelder tannlegeskrekk. Glad for å få fortsette behandling der.

Beste tannlegen !!

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

Bjørn er den beste tannlegen jeg har hatt ( har ) Sympatisk og forståelsesfull.Nå går jeg kun til han.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

Bjørn Thunold er en meget dyktig tannlege, han har hjulpet meg til å ikke ha tannlegeskrekk lengre og er forsiktig med alle pasienter han har.
han hører på hva du sier og kommer med råd og forslag til hvordan ting kan løses. Denne tannlegen kan jeg med hånden på hjertet si at er den beste i hele Trondheim.
Kjempegod service og personalet er helt fantastisk!

Anbefaler Bjørn på det sterkeste.

Super flink tannlege

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

Har plagdes me mye tannlegeskrekk som jeg fortsatt gjør, men han er en dyktig tannlege som gjør at du slapper mere av. Kan anbefale han på det sterkeste. Du blir tatt godt vare på og han lytter til det du har å si.