1984

Gunvor Elde er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Gunvor Elde

Fantastisk

Klinikk: Gunvor Elde Skrevet

Kjempegod service, både hos tannlegen og sekretæren. Dyktig, grundig og omsorgsfull tannlege! Anbefales på det sterkeste!

Fabelaktig

Klinikk: Gunvor Elde Skrevet

Herligste tannlege som finnes!!! Sekretæren hennes, Jeanette, må også få masse skryt! makan til gode og skjønne fagfolk som de to skal det letes lenge etter altså! Så gode og omsorgsfulle, fantastiske og alltid smilende! Kom dit med skrekkelig tannlegeskrekk, den er ikke vekke men den er betraktelig mindre takket være Gunvor!

Som en under skrev, det finnes ikke nok stjerner å gi!

Kjempeflink forsiktig og tålmodig tannlege

Klinikk: Gunvor Elde Skrevet

Har vert kunde siden tidlig 90-tallet, og har bare positive erfaringer. Jeg vet om folk med tannlegeskrekk som går til henne.

Ikke nok stjerner !

Klinikk: Gunvor Elde Skrevet

Finnes ikke nok stjerner for å beskrive Gunvor, tannlegen min gjennom de siste 15 årene.
Et besøk hos henne må bare oppleves.
En utrolig behagelig atmosfære, en fantastisk tannlege og ikke minst et varmt og omtenksomt menneske.
10 stjerner fra meg !

Kjempeflink og veldig behagelig

Klinikk: Gunvor Elde Skrevet

Sier meg enig med alle her.
Tannlegebesøk har vært en ny opplevelse med Gunvor. Gjør veldig godt arbeid, er veldig lett på hånden og utrolig sympatisk.
Anbefales på det varmeste.

Ekstremt bra!

Klinikk: Gunvor Elde Skrevet

Har hatt Elde som tannlege i mange år. Heldigvis er hun yngre enn meg (?) slik at jeg håper å kunne bruke henne så lenge jeg har behov for tannlege...

Utrolig behagelig tannlege!

Klinikk: Gunvor Elde Skrevet

Har aldri følt meg så trygg og avslappet i en tannlegestol før jeg kom til Gunvor Elde, hun tar seg god tid og gjør jobben sin utmerket!! har hatt endel tannleger tidligere som ikke har fylt alle mine krav, og de er kanskje litt høye siden jeg har litt tannlegeskrekk! Men her føler jeg meg virkelig ivaretatt! hun opplyser om hva hun gjør i munnhulen din til enhver tid, noe jeg ser på som betryggende og lærerikt:) Gleder meg nesten til hvert besøk!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Gunvor Elde Skrevet

Flink, lett på hånden, behagelig. Jeg og flere i familien har hatt henne til tannlege i veldig mange år.