Lillian Piroska Hajdu

Autorisasjon (1989)

Lillian Piroska Hajdu er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Lillian Piroska Hajdu

Faglig oppdatert, hjelpsom og hyggelig

Klinikk: Majorstuen Tannlegesenter AS Skrevet

Bestilte hjemmebleking - tannlegen var imøtekommende og profesjonell :) Fikk detaljert forklaring av prosedyren og hva slags resultater jeg kunne forvente.

Veldig dyktig tannlege

Klinikk: Majorstuen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har brukt henne som fast tannlege i over 20 år og har aldri vært misfornøyd med noe av det arbeidet hun har utført. Hun er både teknisk flink og god til å ivareta personen. Kan anbefales på det varmeste.

Flink tannlege!

Klinikk: Majorstuen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg og familien min har brukt Dr. Hajdu i alle år, og vi er superfornøyd hele gjengen. Hun er profesjonell, effektiv og dyktig, har løst vanskelige tannproblemer. Aldri hatt noenting å utsette på arbeidet hennes! Hun tar også godt godt vare på de som ikke er så glad i å gå til tannlegen. Anbefales på det sterkeste!

Overdrevent iver å trekk

Klinikk: Majorstuen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har en tann som vokser litt innover. Har ingen problemer med tanna bortsett at den kan kalles "støvsamler". Så oppdaget jeg et lite hull på den. Fikk anbefalig av en venninne og gikk til dr. Hajdu. Hun sa med en gang at tannen må trekkes! jeg spurte hvorfor - og da sa at hun kunne ikke borre fra siden!
Jeg ba om regningen (undersøkelse og rens på 800,-) og gikk til en annen tannlege som fikset hullet uten noen problemer.

Lillian P. Hajdu er bra så lenge du ikke har hull, men så...

Klinikk: Majorstuen Tannlegesenter AS Skrevet

Denne tannlegen var jeg veldig fornøyd med helt til jeg hadde hull. Hullet jeg fikk etter regelmessige undersøkelser, var et vanlig hull i siden av tannet. Det hadde ikke vært antydning til hull året før. Hun var ikke bra til å borre, lite sensitiv og hadde plutselig borret for mye, med rotfylling som resultat. Ingenting som indikerte at hullet var så stort at det trengte rotfylling på forhånd. Fyllingen måtte gjøres om av en annen tannlege året etter. Jeg går ikke tilbake til denne tannlegen igjen!