Lillian Piroska Hajdu

Majorstuen Tannlegesenter AS

1989

Majorstuen Tannlegesenter AS Prisliste

Majorstuen Tannlegesenter AS Telefonnummer22 46 67 5422 46 67 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkev 64 A 0364 Oslo
Lillian Piroska Hajdu er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Lillian Piroska Hajdu

Flink tannlege

Klinikk: Majorstuen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg tok invisalign hos henne da hun kunne gi meg byens beste pris, og hun leverte god service og støtte under hele behandlingen på 16 måneder. Informativ, hyggelig og forsiktig i behandlingen. Timen begynner ofte ti minutter etter avtalt tid, men ellers er det bra.

Dyktig, flink og veldig snill

Klinikk: Majorstuen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og den ble jeg fort kvitt. Hun har vært tannlege for min mor i mange år og veien dit for meg ble da kort. Hun tar meg godt i mot og jeg er ikke lenger redd for tannlegen. Dette til tross for at jeg har hatt noen problemer som måtte fikses. Standard pris og ypperlig service! Go Lillian!

Meget vennlig, rask og effektiv :-)

Klinikk: Majorstuen Tannlegesenter AS Skrevet

Dyktig tannlege som her tidligere nevnt, men vil også legge til at når det gjelder å "se" den enkeltes pasients kosmetiske behov, er hun særdeles god. Arbeidet er ikke bare tilfredsstillende utført ; gjelder det broer, fasetter eller andre kosmetiske løsninger, stiller hun i særklasse.

Verdens beste tannlege!

Klinikk: Majorstuen Tannlegesenter AS Skrevet

Hun er effektiv og grei, lett å få time, følger deg godt opp og er veldig hyggelig i tillegg. Føler aldr at hun skal "suge penger ut av deg". Jeg gleder meg alltid til å besøke henne.

Faglig oppdatert, hjelpsom og hyggelig

Klinikk: Majorstuen Tannlegesenter AS Skrevet

Bestilte hjemmebleking - tannlegen var imøtekommende og profesjonell :) Fikk detaljert forklaring av prosedyren og hva slags resultater jeg kunne forvente.