Lillian Piroska Hajdu

Kirkev 64 A 0364 Oslo
Tlf: 22 46 67 54 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lillian Piroska Hajdu er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Lillian Piroska Hajdu

Dyktig, flink og veldig snill

Klinikk: Majorstuen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og den ble jeg fort kvitt. Hun har vært tannlege for min mor i mange år og veien dit for meg ble da kort. Hun tar meg godt i mot og jeg er ikke lenger redd for tannlegen. Dette til tross for at jeg har hatt noen problemer som måtte fikses. Standard pris og ypperlig service! Go Lillian!

Meget vennlig, rask og effektiv :-)

Klinikk: Majorstuen Tannlegesenter AS Skrevet

Dyktig tannlege som her tidligere nevnt, men vil også legge til at når det gjelder å "se" den enkeltes pasients kosmetiske behov, er hun særdeles god. Arbeidet er ikke bare tilfredsstillende utført ; gjelder det broer, fasetter eller andre kosmetiske løsninger, stiller hun i særklasse.

Verdens beste tannlege!

Klinikk: Majorstuen Tannlegesenter AS Skrevet

Hun er effektiv og grei, lett å få time, følger deg godt opp og er veldig hyggelig i tillegg. Føler aldr at hun skal "suge penger ut av deg". Jeg gleder meg alltid til å besøke henne.

Faglig oppdatert, hjelpsom og hyggelig

Klinikk: Majorstuen Tannlegesenter AS Skrevet

Bestilte hjemmebleking - tannlegen var imøtekommende og profesjonell :) Fikk detaljert forklaring av prosedyren og hva slags resultater jeg kunne forvente.

Veldig dyktig tannlege

Klinikk: Majorstuen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har brukt henne som fast tannlege i over 20 år og har aldri vært misfornøyd med noe av det arbeidet hun har utført. Hun er både teknisk flink og god til å ivareta personen. Kan anbefales på det varmeste.

Flink tannlege!

Klinikk: Majorstuen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg og familien min har brukt Dr. Hajdu i alle år, og vi er superfornøyd hele gjengen. Hun er profesjonell, effektiv og dyktig, har løst vanskelige tannproblemer. Aldri hatt noenting å utsette på arbeidet hennes! Hun tar også godt godt vare på de som ikke er så glad i å gå til tannlegen. Anbefales på det sterkeste!

Overdrevent iver å trekk

Klinikk: Majorstuen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har en tann som vokser litt innover. Har ingen problemer med tanna bortsett at den kan kalles "støvsamler". Så oppdaget jeg et lite hull på den. Fikk anbefalig av en venninne og gikk til dr. Hajdu. Hun sa med en gang at tannen må trekkes! jeg spurte hvorfor - og da sa at hun kunne ikke borre fra siden!
Jeg ba om regningen (undersøkelse og rens på 800,-) og gikk til en annen tannlege som fikset hullet uten noen problemer.

Lillian P. Hajdu er bra så lenge du ikke har hull, men så...

Klinikk: Majorstuen Tannlegesenter AS Skrevet

Denne tannlegen var jeg veldig fornøyd med helt til jeg hadde hull. Hullet jeg fikk etter regelmessige undersøkelser, var et vanlig hull i siden av tannet. Det hadde ikke vært antydning til hull året før. Hun var ikke bra til å borre, lite sensitiv og hadde plutselig borret for mye, med rotfylling som resultat. Ingenting som indikerte at hullet var så stort at det trengte rotfylling på forhånd. Fyllingen måtte gjøres om av en annen tannlege året etter. Jeg går ikke tilbake til denne tannlegen igjen!