Rolf Sælen

Rolf Sælen er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Rolf Sælen

En FANTASTISK tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Marken Skrevet

Jeg hadde en vond visdomstann og har solid tannlegeskrekk.
Hadde vert til både tannleger og kirurg men ingen fikk tanna ut...
Var rimelig desperat da Rolf tok i mot meg.

Rolf fikk ut tanna helt smertefritt uten noe problem. Bedøvelsen satte han veldig forsiktig. Jeg følte absolutt 0 smerte når tanna ble trekkt.
Jeg er veldig imponert og dypt takknemlig.
Denne tannlegen er til å stole på.

Svært bra

Klinikk: Colosseum Tannlege Marken Skrevet

Hyggelig, profesjonell og tillitsvekkende. Upåklagelig service både fra tannlege og assistent/tannpleier.

God behandling

Klinikk: Colosseum Tannlege Marken Skrevet

Jeg ble henvist til Sælen for å operere ut visdomstann som lå veldig dumt til, horisontalt under tannkjøttet og helt inntil en hovednerve. Tannen måtte dermed bores i flere biter før den kunne bli trukket ut. Jeg fikk god bedøvelse og kjente ingen ubehag under operasjonen. Sælen gjorde jobben kjapt jeg følte at jeg var i gode hender. Jeg fikk beskjed om at jeg kom til å få et godt bollekinn etterpå, men skulle gjerne fått beskjed om at det ville bli nødvendig å ta sykemelding og holde sengen noen dager, pluss at jeg måtte ta en penicillin—kur, i forkant av dette.

Veldig bra tannlege!

Klinikk: Colosseum Tannlege Marken Skrevet

Jeg er glad at jeg ble henvist til Rolf Sælen for å trekke mine visdomstenner. Følte meg ikke redd, takket være assistenten og Rolf som holdt meg trygt og spurte så mye som de kunne om jeg har det bra under behandlingen. Anbefaler det på det sterkeste!

Veldig bra!

Klinikk: Colosseum Tannlege Marken Skrevet

Jeg ble henvist til Rolf Sælen for å trekke ut en visdoms tann. Min verste frykt er at bedøvelsen ikke skal virke, men Rolf Sælen og assistenten fikk meg til å føle meg trygg, han stoppet underveis og spurte om alt var i orden, forklarte hva han gjorde, følte meg godt ivaretatt. Anbefales!