Carl Christian Blich

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Carl Christian Blich er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Carl Christian Blich

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Da jeg kom til Carl Christian første gang i 20 årene hadde jeg tannlege skrekk. jeg ble kurert, og har aldri gruet meg til å gå til tannlegen ( så lenge det er Carl Christian vel å merke) igjen etter det!

Det samme skjedde med sønnen min, som hadde sprøyte skrekk.

En fantastisk empatisk person som skaper tillit hos pasienten,og en fantastisk tannlege. har gått dit nå i 30 år

En av norges beste

Klinikk: Stomapro AS Skrevet

Meget dyktig tannlege som tar deg på alvor. Er tidlig ute med moderne teknikker og har godt utstyr. Er veldig imøtekommende og får deg til å føle deg viktig.
Beliggenhet er super, rett ved tog og jernbanen! Eneste minus må være at prisene er høye. Men man betaler vel for super-sentral beliggenhet og kompetanse. Mine tenner er ihvertfall fornøyde og jeg får heller passe bedre på!

Knallbra tannlege - Beste noensinne

Klinikk: Stomapro AS Skrevet

Carl Christian er fantastisk dyktig - Hele stomapro er en fryd å bruke. Hele apparatet fungerer, alle er flinke og vennlige. Fantastisk service og veldig god behandling.

Kommer aldri til å bytte

Klinikk: Stomapro AS Skrevet

Carl Christian var tidligere formann i tannlegeforeningen.
Han er utrolig dyktig, rolig og nøye. Han har humor som får pasienten til å slappe av. Dersom man trenger feks rotfylling eller annet som er litt mer komplisert, blir man sendt videre til byens beste på området. Man er trygg på at jobben han gjør er bra!