Anne Kjæreng

1 vurdering

Siste vurderinger av Anne Kjæreng

Profesjonell

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen. Fikk inntrykk av at Anne vet hva hun holder på med. Hun virket trygg og rolig, og hadde fokus på meg som pasient. Hun forklarte hva hun gjorde underveis, og sjekket hvordan jeg hadde det. Har aldri tidligere opplevd så "presis" bedøvelse, bare der det var behov for det, og den var omtrent borte når behandlingen var ferdig. Ingen smerter eller ubehag etter behandlingen.

Superproff!

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

En spesialist som kan sine saker! Anne jobber stødig og sikkert samtidig som hun er rolig og omsorgsfull. Anbefales varmt!

Fantastisk dyktig og kjempe hyggelig

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Å være hos Anne var den beste tannlegebehanglingen jeg har hatt. Holdt også på å sove under rotfyllingen, som hun under meg har skrevet. I tillegg gjør hun ikke bare jobben, men er veldig hyggelig og imøtekommende. Terningkast 6!

Dyktigere dame skal du leite lengere etter!

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Tromsø's rotfyllings spesialist er det bare bøye seg i støvet for! Ikke er hun utrolig dyktig men så omsorgsfull og hensynsfull. Har aldri vært så avslappet under en behandling som hos henne. Hun får deg til å føle deg så trygg å ivaretatt. Nesten så jeg sovnet under en ROTFYLLING! Men er godheten hun utstråler som er helt fantastisk, Takk Anne for en fantastisk opplevelse! Tannlegeskrekken er helt forsvunnet :)

Hilsen en fornøyd kunde som vet hvor hun skal gå neste gang hun må rotfylle! :)