Kåre Jan Attramadal

Autorisasjon (1989)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Oris Dental Galleri Oslo Telefonnummer22 36 76 0022 36 76 ...
Schweigaards gate 6, 4. etasje 0185 Oslo
Kåre Jan Attramadal er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kåre Jan Attramadal

Meget bra tannlege

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Har fått utført innsetting av krone samt flere vanlige fyllinger de senere årene. I tillegg rotfylling utført ved klinikken der Attramadal utførte div. i for- og etterkant. Er meget godt fornøyd. En meget trivelig og behagelig tannlege som jeg har opplevd som rask og effektiv, men uten smerter eller annet ubehag. Ingen komplikasjoner i etterkant. Godt inntrykk av klinikken også ellers.

Nøyaktig, rask og veldig hyggelig

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Nøyaktig men rask tannlege. Jeg har aldri opplevd noen forsinkelser. Gode priser.

Nøye og flink med hendene.

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Rolig og faglig. Kommuniserer rundt fag og styrer unna småsnakk. Myek hender, er varsom når han jobber inne i munnen, aldri hatt en tannlege som har vært så smertefri.
Påminnelse om ny time hvert år, lett å bytte hvis timen ikke passer.
Oppleves ikke så dyr.

Flink, rolig og veldig hyggelig.

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Har hatt samme tannlege i over 15 år. Alltid flink og aldri noe tull. Gjør jobben greit og effektivt uten at jeg føler noen form for ubehag. Kan trygt anbefales.

Flink og hyggelig!

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Han er en hyggelig person med et behagelig og rolig vesen, og en flink tannlege! Har brukt ham i mange år og har alltid vært fornøyd. Klinikken ligger sentralt til i bussterminalbygget, så tilgjengeligheten er god for meg. Tannlegeassistentene er også veldig hyggelige, og jeg har aldri opplevd å vente mer enn noen få minutter. Innbydende og rene lokaler.