Anne Christine Altenau

Anne Christine Altenau er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Anne Christine Altenau

Den beste tannlegen

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Anne Christine er den beste tannlegen du kan gå til. Hun har ordner tennene mine kjappere og til en rimeligere pris en noen annen. Hun er også utrolig hyggelig, og jeg føler meg alltid 100% trygg når jeg er til henne. Anbefales på det sterkeste. Hun gir viktige og nødvendige råd, som for eksempel å ikke bleke (svekker tennene), bruke tanntråd og kutte ned på svært syreholdig drikke. Tannlegekontoret ligger sentralt i Bergen, og jeg har alltid fått kommet til for time. Anbefales!

Den beste

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Anne Christine Altenau er den beste, og hyggeligste, tannlegen jeg har hatt. Seriøs, dyktig, og kan virkelig sitt fag. Gir gode og viktige råd. Da jeg bruker psykofarmaka, noe hun også har kunnskap om, så vet hun at jeg har en psykisk lidelse, men også i forhold til dette føler jeg meg møtt med respekt. Hun er et funn.

Bestemt, troverdig og dyktig

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Anne er en person jeg kommer til å bruke fast. Hun er bestemt på personlig tannpleie (noe som er på sin plass med meg :-) Det at Anne forteller hvorfor hun gjør som hun gjør er vel naturlig da hun underviser i odontologi og gjør meg bare enda mer trygg på henne. Ser ikke på det som hoverende i det hele tatt :-) Anne kommer med fine og gode råd både under og etter behandling. Hun kommer også med noen morsomme kommentarer underveis som får meg til å smile, selv om ikke alltid det er så lett på rygg i stolen :-)

Byens beste!

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Anne har vært tannlegen min over mange år. Alltid hyggelig og blid. Ordner opp i problemene og gir gode råd/ veiledning . Faglig oppdatert- det er betryggende. Tannhelsesekretærene også kjekke og de har en god tone.

Fantastisk dyktig

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Etter at den gamle tannlegen min fortalte at det ikke var mulig å reparere en fortann det var gått en bit av fikk jeg tips om å kontakte Altenau. Hun fikset fortannen min på en halvtime - og den holder fortsatt fire år senere. Jeg byttet til Altenau, og har ikke angret et sekund. Den flinkeste, hyggleligste og kjappeste tannlegen i Bergen.