Anne Christine Altenau

Rosenkrantz Tannlegesenter

1976

Rosenkrantz Tannlegesenter Prisliste

Rosenkrantz Tannlegesenter Telefonnummer55 30 04 5055 30 04 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rosenkrantzgaten 3 5003 Bergen
Anne Christine Altenau er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Anne Christine Altenau

Utrolig bra

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Helt klart den beste tannlegen jeg har hatt. Både dyktig og utrolig hyggelig og omtenksom. Gir inntrykk av å bry seg om hvordan det går med meg, og ha god kompetanse på nettopp de behovene jeg har for tannbehandling.

Den beste tannlegen

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Anne Christine er den beste tannlegen du kan gå til. Hun har ordner tennene mine kjappere og til en rimeligere pris en noen annen. Hun er også utrolig hyggelig, og jeg føler meg alltid 100% trygg når jeg er til henne. Anbefales på det sterkeste. Hun gir viktige og nødvendige råd, som for eksempel å ikke bleke (svekker tennene), bruke tanntråd og kutte ned på svært syreholdig drikke. Tannlegekontoret ligger sentralt i Bergen, og jeg har alltid fått kommet til for time. Anbefales!

Bergens beste tannlege!

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Uten tvil, Bergens aller beste tannlege! Jeg fikk komme inn på dagen når jeg ringte og klaget om tannverk! En herlig dame med mye kunnskap. Føler meg utrolig trygg hos Anne!

Den beste

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Anne Christine Altenau er den beste, og hyggeligste, tannlegen jeg har hatt. Seriøs, dyktig, og kan virkelig sitt fag. Gir gode og viktige råd. Da jeg bruker psykofarmaka, noe hun også har kunnskap om, så vet hun at jeg har en psykisk lidelse, men også i forhold til dette føler jeg meg møtt med respekt. Hun er et funn.

Dyktig dame

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Skal til Anne i morgen. Fikk henne anbefalt noen år tilbake av en kompis. Anbefalingen stemte. Anne snakker riktignok mye, men er en svært grundig tannlege. Kommer alltid med gode råd for hvordan jeg skal ta vare på tennene. Plager meg alltid med at jeg må slutte med pepsien (syreskader), men det er tross alt hennes jobb. Hun anbefales på det sterkeste.