Anne Christine Altenau

Anne Christine Altenau er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Anne Christine Altenau

Bergens beste tannlege!

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Uten tvil, Bergens aller beste tannlege! Jeg fikk komme inn på dagen når jeg ringte og klaget om tannverk! En herlig dame med mye kunnskap. Føler meg utrolig trygg hos Anne!

Den beste

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Anne Christine Altenau er den beste, og hyggeligste, tannlegen jeg har hatt. Seriøs, dyktig, og kan virkelig sitt fag. Gir gode og viktige råd. Da jeg bruker psykofarmaka, noe hun også har kunnskap om, så vet hun at jeg har en psykisk lidelse, men også i forhold til dette føler jeg meg møtt med respekt. Hun er et funn.

Dyktig dame

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Skal til Anne i morgen. Fikk henne anbefalt noen år tilbake av en kompis. Anbefalingen stemte. Anne snakker riktignok mye, men er en svært grundig tannlege. Kommer alltid med gode råd for hvordan jeg skal ta vare på tennene. Plager meg alltid med at jeg må slutte med pepsien (syreskader), men det er tross alt hennes jobb. Hun anbefales på det sterkeste.

Bestemt, troverdig og dyktig

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Anne er en person jeg kommer til å bruke fast. Hun er bestemt på personlig tannpleie (noe som er på sin plass med meg :-) Det at Anne forteller hvorfor hun gjør som hun gjør er vel naturlig da hun underviser i odontologi og gjør meg bare enda mer trygg på henne. Ser ikke på det som hoverende i det hele tatt :-) Anne kommer med fine og gode råd både under og etter behandling. Hun kommer også med noen morsomme kommentarer underveis som får meg til å smile, selv om ikke alltid det er så lett på rygg i stolen :-)

Byens beste!

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Anne har vært tannlegen min over mange år. Alltid hyggelig og blid. Ordner opp i problemene og gir gode råd/ veiledning . Faglig oppdatert- det er betryggende. Tannhelsesekretærene også kjekke og de har en god tone.

Fantastisk dyktig

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Etter at den gamle tannlegen min fortalte at det ikke var mulig å reparere en fortann det var gått en bit av fikk jeg tips om å kontakte Altenau. Hun fikset fortannen min på en halvtime - og den holder fortsatt fire år senere. Jeg byttet til Altenau, og har ikke angret et sekund. Den flinkeste, hyggleligste og kjappeste tannlegen i Bergen.

Super tannlege - beste i byen???

Hei
Hun er jo lærer på tannlegehøyskolen - så hun kan jo virkelig faget sitt. Dessuten er hun så grei å snakke med og du føler at hun ikke lurer deg - for hun forklarer så godt. Aldri redd når jeg går til henne - og hun er ikke blant de dyreste i byen. Altså: Topp behandling til en grei pris. Kan ikke bli bedre - anbefales!!!!

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Det er uten tvil den beste tannlegen jeg noensinne har hatt. Jeg er snart 60 år og har gått til en del forskjellige opp gjennom årene. Så jeg vet hva jeg snakker om ! Flink til å informere og forklare underveis. Alltid blid og imøtekommende. Slapper alltid godt av i stolen hos Anne. Hun er utrolig flink !!

NEDLATENDE

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Snakker hele tiden om sin fortreffelighet mens en ikke kan ta til motmæle mens en sitter i stolen. Hun bør tenke seg om hva hun snakker om sin egen person hele tiden! TID FOR TANNLEGEBYTTE FOR MIN DEL! ORKER IKKE MER AV DETTE!