Anne Christine Altenau

Rosenkrantz Tannlegesenter

1976

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Rosenkrantz Tannlegesenter Prisliste

Anne Christine Altenau er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Anne Christine Altenau

Flink dame - kan trygt anbefales

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Har gått til henne i ca. 10 år nå. Fikk henne anbefalt av en god venn og jeg må si han traff med anbefalingen. Dyktig dame som snakker underveis av behandlingen og gjør det trivelig. Kan faget sitt (noe hun og er opptatt av å presisere - kanskje litt i overkant opptatt av). Kom i skade for å spørre om alderen hennes og dette likte hun dårlig. Så, forsiktig med slike spørsmål. Men med en alder på 66 må jeg nok snart finne en ny tannlege. Synd det.

Beste Anne!

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Simply the best, better than all the rest! Helt seriøst, den skjønneste tannlegen i byn, her er det bare koselig å gå til tannlege.

Hun fjernet tannlegeskrekken min

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Jeg hadde alltid hatt et anstrengt forhold til tannleger og da jeg måtte skifte tannlege, søkte jeg etter noen som kunne gjøre noe m d... Anne Altenau er som balsam i forhold til tidligere sikkert flinke tannleger. Nå gruer jeg meg ikke lenger til tross for den nødvendige og ubehagelige jobben som må gjøres. Anne A er en svært dyktig tannlege og et meget behagelig mennske som gjør meg rolig i stolen. Hun fortjener all honnør og ros. Du finner ikke bedre tannlege. :)

Utrolig bra

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Helt klart den beste tannlegen jeg har hatt. Både dyktig og utrolig hyggelig og omtenksom. Gir inntrykk av å bry seg om hvordan det går med meg, og ha god kompetanse på nettopp de behovene jeg har for tannbehandling.

Den beste tannlegen

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Anne Christine er den beste tannlegen du kan gå til. Hun har ordner tennene mine kjappere og til en rimeligere pris en noen annen. Hun er også utrolig hyggelig, og jeg føler meg alltid 100% trygg når jeg er til henne. Anbefales på det sterkeste. Hun gir viktige og nødvendige råd, som for eksempel å ikke bleke (svekker tennene), bruke tanntråd og kutte ned på svært syreholdig drikke. Tannlegekontoret ligger sentralt i Bergen, og jeg har alltid fått kommet til for time. Anbefales!