Anne Christine Altenau

Rosenkrantz Tannlegesenter

1976

Rosenkrantz Tannlegesenter Prisliste

Rosenkrantz Tannlegesenter Telefonnummer55 30 04 5055 30 04 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rosenkrantzgaten 3 5003 Bergen
Anne Christine Altenau er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Anne Christine Altenau

Hun fjernet tannlegeskrekken min

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Jeg hadde alltid hatt et anstrengt forhold til tannleger og da jeg måtte skifte tannlege, søkte jeg etter noen som kunne gjøre noe m d... Anne Altenau er som balsam i forhold til tidligere sikkert flinke tannleger. Nå gruer jeg meg ikke lenger til tross for den nødvendige og ubehagelige jobben som må gjøres. Anne A er en svært dyktig tannlege og et meget behagelig mennske som gjør meg rolig i stolen. Hun fortjener all honnør og ros. Du finner ikke bedre tannlege. :)

Utrolig bra

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Helt klart den beste tannlegen jeg har hatt. Både dyktig og utrolig hyggelig og omtenksom. Gir inntrykk av å bry seg om hvordan det går med meg, og ha god kompetanse på nettopp de behovene jeg har for tannbehandling.

Den beste tannlegen

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Anne Christine er den beste tannlegen du kan gå til. Hun har ordner tennene mine kjappere og til en rimeligere pris en noen annen. Hun er også utrolig hyggelig, og jeg føler meg alltid 100% trygg når jeg er til henne. Anbefales på det sterkeste. Hun gir viktige og nødvendige råd, som for eksempel å ikke bleke (svekker tennene), bruke tanntråd og kutte ned på svært syreholdig drikke. Tannlegekontoret ligger sentralt i Bergen, og jeg har alltid fått kommet til for time. Anbefales!

Bergens beste tannlege!

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Uten tvil, Bergens aller beste tannlege! Jeg fikk komme inn på dagen når jeg ringte og klaget om tannverk! En herlig dame med mye kunnskap. Føler meg utrolig trygg hos Anne!

Den beste

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Anne Christine Altenau er den beste, og hyggeligste, tannlegen jeg har hatt. Seriøs, dyktig, og kan virkelig sitt fag. Gir gode og viktige råd. Da jeg bruker psykofarmaka, noe hun også har kunnskap om, så vet hun at jeg har en psykisk lidelse, men også i forhold til dette føler jeg meg møtt med respekt. Hun er et funn.