Oddvin Øvrelid

O Øvrelid

Autorisasjon (1988)

O Øvrelid Telefonnummer73 80 95 3073 80 95 ...
Erling Skakkes Gate 54 7012 Trondheim
Oddvin Øvrelid er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Oddvin Øvrelid

Den beste tannlegen jeg har hatt!!

Han er bare kjempeflink.
Kjenner ingenting når han holder på. Og tar skikkelig vare på pasienten.

Han er veldig hyggelig. Snakker og tuller litt så vi føler oss roligere(da mener jeg vi som har tannlegeskrekk.) noe jeg ikke har etter jeg begynte hos ham.

Bare positivt å si om tannlege Øvrelid.
Anbefales til de som har tannlegeskrekk.

Veldig bra

Klinikk: O Øvrelid Skrevet

Vært fasttannlegen min i ca 20 år. Utrolig dyktig og oppriktig glad i jobben sin.
Kvalitet og god service!

Verdens beste tannlege!

Klinikk: O Øvrelid Skrevet

Jeg elsker tannlegen min! Øvrelid gjør det trygt, trivelig og av og til hysterisk morsomt å være pasient hos. Hele familien bruker ham. Vi kommer aldri til å bytte. Jeg håper han jobber i mange, mange år til. Jeg vil neppe finne en like trivelig og samtidig dyktig.

Gleder meg til å gå til Oddvin :-)

Klinikk: O Øvrelid Skrevet

Jeg digger Oddvin Øvrelid. Fikk ham varmt anbefalt fra ei venninne med tannlegeskrekk, og er sjøl strålende fornøyd. Skravla går nonstop, men jeg syns stort sett han sier morsomme og/eller interessante ting. Forklarer mer enn gjerne om faget sitt, og husker historikken din sjøl om han virker travel også. Kommer aldri til å bytte!

Fantastisk tannlege!

Klinikk: O Øvrelid Skrevet

Går det an å si at en tannlege er fantastisk? Uansett, Øvrelid er fantastisk! Han skravler i vei og du glemmer at du helst ville vært et annet sted. Han må være et funn for de som har tannlegeskrekk. Han er morsom og seriøs samtidig. Han forklarer ned til minste detalj hva han gjør, og er redd pasienten skal ha det vondt. Kan ikke få bedre tannlege i Trondheim!