Geir Hårklau Sæther

Nygårdsgaten 15 4790 Lillesand
Tlf: 37 27 10 37 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Geir Hårklau Sæther er tannlege i Lillesand

Siste vurderinger av Geir Hårklau Sæther

Dyktig, kunnskapsrik og god på kommunikasjon

Klinikk: Geir Haarklau Sæther Skrevet

Veldig fornøyd med denne tannlegen. Et ypperlig valg for de som gruer seg litt til å gå til tannlegen, og for de har tannlegeskrekk.
Tar seg god tid til å forklare og tar pauser ved behov. Ikke så hardhendt som andre tannleger jeg har vært hos. Tok meg inn på kort varsel pga. tannpine, så et ekstra pluss for kort ventetid.
Kvaliteten på utstyr og tjenesten holder et høyt nivå.
Prismessig koster det litt, men ikke noe mer enn hos andre tannleger jeg har hatt tidligere.

hyggelig erfaring

Klinikk: Geir Haarklau Sæther Skrevet

Geir var høflig og viste humor. Jeg trivdes selv under omfattende operasjon av to visdomstenner. Jeg føler jeg blir snakket til som en voksen person, heller ikke er han nedlatende på noen måte, selv om jeg neglisjerte tennene mine lenge.

Beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Geir Haarklau Sæther Skrevet

Hatt mange tannleger opp gjennom årene, men Geir er den beste og jeg har holdt meg til han de siste 14 årene. Har flyttet til nabobyen, men nekter å bytte tannlege i frykt at jeg skal møte noen dårlige. Geir er vennlig, profesjonell og god i sitt fagfelt. Han er flink med tannlege redskapene og en av de få tannlegene jeg har hatt hvor jeg er ikke er bekymret for skal påføre meg smerte under kontroll av tennene.

Esklusivt kontor, dyr tannlege

Klinikk: Geir Haarklau Sæther Skrevet

Ringte og spurte på pris. Resultatet ble 1500 mer enn oppgitt.

Tannleger skal ha prisliste tilgjengelig.