Børge Hans Vaadal

Torggata 1 2317 Hamar

Siste vurderinger av Børge Hans Vaadal

Meget fornøyd!

Klinikk: Tannlege Børge Vaadal Skrevet

Etter å ha hatt noen blandede opplevelser
i stolen (og særlig i ettertid) begynte jeg
hos Vaadal i vår. Han kan anbefales på det varmeste, både med faglig dyktighet og
flott kundebehandling. Beste jeg har vært borti!

Dyktig tannlege

Klinikk: Tannlege Børge Vaadal Skrevet

Dyktig tannlege med stoisk ro. Med nyeste utstyr tilgjengelig, kunnskapsrik, nøyaktig og menneskekjenner som en superb tannlege må være. Jeg har hatt Vaadal i mange år etter flere urovekkende opplevelser fra min tid i Oslo. Dersom du har tannlegeskrekk er det fornuftig å si i fra på forhånd, og du vil bli godt tatt vare på.

Behagelig og flink

Klinikk: Tannlege Børge Vaadal Skrevet

Fikk anbefalt Børge Vaadal for noen år tilbake, og fikk heldigvis innpass hos han. Behagelig og flink tannlege som tar pasienten på alvor.
Ikke vanskelig å anbefale han videre :-)

Super tannlege :-)

Klinikk: Tannlege Børge Vaadal Skrevet

Jeg havnet hos Børge ved en tilfeldighet for flere år siden, pga. ferieavvikling hos min faste tannlege. Valget om å skifte tannlege permanent var veldig enkelt. Børge er faglig sett meget dyktig. I tillegg ser han sine pasienter, informerer, følger opp pasientene, smiler og synger ...
Ros også til øvrig personell på tannlegekontoret. Alltid hyggelige og positive.

Den beste tannlegen jeg har hatt !

Klinikk: Tannlege Børge Vaadal Skrevet

Tannlege Børge Vaadal er en dyktig tannlege,den beste jeg vet om. Alltid koselig og avslappende å sitte i tannlegestolen. Hadde tannlegeskrekk før,som Vaadal hjalp meg igjennom og ga meg aldri opp . Får god informasjon om hva som trengs å gjøre med tenner osv og er alltid trygg på at det blir gjort en kjempejobb! Har aldri vært misfornøyd,så jeg anbefaler denne tannlegen på det varmeste.