Wiggo Randers

Wiggo Randers er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Wiggo Randers

Dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegene i Idungården DA Skrevet

Dyktig og tillitskapende tannlege. Forklarer godt hva som skal gjøres og hvorfor. Hyggelig personale og et tannlegekontor som anbefales videre.

Beste tannlegen jeg har hatt?

Klinikk: Tannlegene i Idungården DA Skrevet

Hyggelig mann som får deg til å slappe av. Han forklarer hva han gjør og hvorfor, og han virker både engasjert, interessert og kunnskapsrik. Veldig behagelig og interessant å prate med. Han jobber effektivt og bryter opp de ubehagelige tingene i mindre økter slik at de er lette å holde ut. Jeg er imponert.

Bra arbeid. Trivelig kar.

Klinikk: Tannlegene i Idungården DA Skrevet

Gode løsninger og god stemning. Timer går raskt og effektivt. Han har pragmatiske løsninger og går ann å prate med.

Trivelig og flink tannlege

Klinikk: Tannlegene i Idungården DA Skrevet

Den beste tannlegen jeg har gått til :) Han har greie priser, og man kan stole på at han ikke får en til å bruke penger på unødvendige behandlinger. Kom inn med øm tannhals, som jeg trodde var pga hull i tanna. Tannlegen så raskt hva som var problemet, uten å bruke røntgen. Ble anbefalt spesialtannkrem, og ble bra med den. Et pluss er også hans meget trivelige kontordame.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Tannlegene i Idungården DA Skrevet

Randers er blid og mild, flink til å småprate og forklare. Meget imøtekommende. Da min datter slo ut ei tann en sommerkveld for noen år siden opplevde vi å bli avvist over alt, men Randers ble redningen da han kastet seg inn i bilen og ofret frikvelden sin for oss. Anbefales virkelig!