Berit Vagle

Berit Vagle er tannlege i Skien

Siste vurderinger av Berit Vagle

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Tannlege Vagle Skrevet

Veldig hyggelig og flink tannlege som nesten har klart å kurere min tannlegeskrekk! Veldig fornøyd!!

Dyktig tannlege

Klinikk: Tannlege Vagle Skrevet

En svått dyktig tannlege med et imøtekommende, service instill kontor.
Har brukt henne I flere år og fått meget god behandling og oppfølging.
Lider også under "tannlege skrekk" så livet med hensyn til tannbehandling ble svært mye bedre med Vagle som behandler.

Trenger du ny tannlege ville jeg ikke ha noen problemer med å anbefale Vagle.

Beroligende

Klinikk: Tannlege Vagle Skrevet

Tannlege Vagle er kjempeflink til å tilpasse behandlingen og berolige meg som har tannlegeskrekk og vonde tannlegeopplevelser fra barndommen og delvis voksenliv.

Knallbra tannlege!

Klinikk: Tannlege Vagle Skrevet

Uten henne hadde jeg kanskje allerede mistet alle mine tennene nå. Hun er knallbra orientert på tannkjøttsykdommer og vet veldig bra i veiledning på å forhindre de. Samtidig hjelper hun ved å se på årsaker. Behandlingen er ofte litt vondt, men det er bare sånn. God informasjon om evt. refusjon og muligheter til det.
Noe som en aldri skulle finne ut selv.

Hun 'skravle' mye innimellom, men sier det med en smil :-) Hennes jobb lider absolutt ikke under det. Hyggelig dame i tillegg.

+++++++++ fra meg!

Kjempebra mot tannlegeskrekk

Klinikk: Tannlege Vagle Skrevet

En av de aller beste ift. pasienter med tannlegeskrekk. Beroligende, proff og tålmodig. Anbefales varmt. Også flink på oppfølging ift. Helfo.

Fantastisk flink tannlege!

Klinikk: Tannlege Vagle Skrevet

Har fått veldig god hjelp, hun forteller med klare ord hva som er bra og hva som må endres/gjøres bedre mtp egen tannpleie. Hun informerer om hva hun gjør og hva hun tenker videre. Har vært hos henne flere ganger siste år og fått god behandling.

Dyr og smertefull.

Klinikk: Tannlege Vagle Skrevet

Fikk dessverre en meget uheldig start her. Mulig hun var uheldig når hun satte bedøvelsen. Forsøkte å få info om refusjonsrettigheter, og anbefaler at de oppdaterer seg på dette området. Ble møtt på hyggelig måte, liten ventetid, men hjelper lite når selve behandlingen var mislykket.