Berit Vagle

Berit Vagle er tannlege i Skien

Siste vurderinger av Berit Vagle

Meget godt fornøyd

Klinikk: Tannlege Vagle Skrevet

Jeg har hatt behandling gjennom mange år, er meget godt fornøyd på alle måter. Hun er kunnskapsrik, hyggelig, og medvirker til gode løsninger i behandling også der hvor refusjon er berettig. Kan trykt anbefale tannlege Berit Vagle

Endret hele mitt intrykk av tannleger

Klinikk: Tannlege Vagle Skrevet

Etter to besøk hos Berit har jeg fått helt ny forståelse for tenner og tannlege yrket. Hun er veldig god på å holde deg oppdatert på hva hun gjør og hvorfor hun gjør det. Hun ga meg et speil for vise meg de forskjellige problemene jeg hadde. Hun snakker mye, noe jeg tror hun gjør bevisst for å flytte tankene vekk fra selve tannlegeopplegget. Hun avbrøt ferien sin(eller hvertfall reiste fra lofoten og til skien) for å gi meg en oppfølgingstime. Hun er veldig hyggelig, smart, morsom og direkte.
Nå vet jeg hva jeg må gjøre for å ta vare på tennene mine ordentlig, og hva som er konsekvensene om jeg ikke gjør det. Beste tannlegen jeg har vært borti, anbefales på det sterkeste.

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Tannlege Vagle Skrevet

Veldig hyggelig og flink tannlege som nesten har klart å kurere min tannlegeskrekk! Veldig fornøyd!!

Dyktig tannlege

Klinikk: Tannlege Vagle Skrevet

En svått dyktig tannlege med et imøtekommende, service instill kontor.
Har brukt henne I flere år og fått meget god behandling og oppfølging.
Lider også under "tannlege skrekk" så livet med hensyn til tannbehandling ble svært mye bedre med Vagle som behandler.

Trenger du ny tannlege ville jeg ikke ha noen problemer med å anbefale Vagle.

Beroligende

Klinikk: Tannlege Vagle Skrevet

Tannlege Vagle er kjempeflink til å tilpasse behandlingen og berolige meg som har tannlegeskrekk og vonde tannlegeopplevelser fra barndommen og delvis voksenliv.