Tor Erling Jahnsen
Mann, 66 år
Man kan se med en gang at Tor er veldig god i jobben sin. Han gir deg alt av gode anbefalinger for hvordan du skal passe på dine tenner for å unngå å betale så mye i framtida ved å gi deg en langsiktig plan. Han hjalp med å trekke ut min visdomstann, og han snakka meg gjennom det som blir gjort, og han sikret seg for at jeg som pasient følte meg trygg. Hvis du ikke har tannlege her i Kristiansand, så er det han du skal til. :)
Tor Erling er en meget hyggelig og erfaren tannlege. Han er effektiv, men skånsom. Trygg i faget og aldri i tvil om hva som er det riktige å gjøre. Har gått til Tor Erling i mange år og har alltid vært fornøyd med behandlingen.
Har gått til Tor Erling i over 25 år, dette er den beste tannlegen jeg har møtt, anbefales på det sterkeste
Har gått til Tor Erling i 20år uten en dårlig opplevelse.Trygg og faglig meget dyktig.Anbefales på det sterkeste!!
Tryggeste beste tannlegen å gå til, hadde tannlegeskrekk før jeg møtte han! Godt humør og god oppfølging.
Vis flere...