Bestill time

Profilbilde av tannlege Hassan Khan

Bestill time

Komplett undersøkelse
Pris: 1290 kr

Komplett undersøkelse er en munn- og tannhelsesjekk som trengs for å kartlegge ditt behandlingsbehov og gi deg et prisoverslag på eventuell behandling.

Besøket inkluderer også veiledning for bedre tannhelse, tannrens og inntil 4 røntgenbilder.

I dag 25. apr I morgen 26. apr Lør 27. apr Søn 28. apr Man 29. apr

Autorisasjon (2012)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Hassan Khan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hassan Khan

Proffesjonell

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Med middels tannlegefrykt, så har det vært vanskelig å oppsøke tannleger. Heldigvis fant jeg Hassan!

I en periode på 2 år nå, har Hassan trekt alle visdomstennene mine på en utmerket måte.

Hassan fremstår som en meget trygg og dyktig tannlege. Og skulle jeg ha noen problemer med tennene mine igjen, så blir det Hassan jeg oppsøker.

Anbefales!

Hyggelig og flink!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Han har satt inn nytt implantat og skiftet en gammel krone (implantat).
Jeg er svært fornøyd med arbeidet og resultatet. Kan trygt anbefale Hassan Khan

Mest behagelige tannlegetime jeg har hatt

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Han er dyktig, omsorgsfull og veldig beroligende. Et funn for alle med tannlegeskrekk.
Det er første gang jeg har vært relativt komfortabel med å sitte i tannlegestolen.

Flink.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Har ikke vært hos tannlege på ca 10-15 år. Mistet en tann v ett tyggeuhell. Bestilte time på Oslo tannlegesenter, der fikk jeg Hassan som min tannlege. Ble møtt med et smil og håndtrykk. En flink kar som sjekker tennene nøye og sørger for at jeg får den behandling tennene trenger. Og ingen grunn til tannlegeskrekk. Så bare å ta kontakt med det tannlegesenter. Takk Hassan!

Dyktig, vennlig og huggelig

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hassan Khan forklarer nøye hva han skal gjøre og hvorfor, han er flink til å berolige en pasient med tannlegeskrekk og han arbeider fort og nennsomt.