Hassan Khan

Klinikk

Oslo Tannlegesenter AS

Tordenskiolds gate 6B 0160 Oslo

Siste vurderinger av Hassan Khan

Grundig og dyktig tannlege som ser sin pasient!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har gått hos Hassan Khan i en god stund nå, og er gla for å ha funnet en tannlege som jeg føler jeg kan stole på og som jeg vet tar meg på alvor. Jeg har lenge hatt stor tannlegeskrekk, men Hassan er alltid imøtekommende og varm, som gjør tannlege besøkene behagelige. Han ser sin pasient tydelig, og forklarer alltid grundig hva han skal gjøre og hvorfor. Han er tålmodig og dyktig, og definitivt en tannlege jeg ville anbefalt videre.

Väldigt bra tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jag drog visdomstanden hos Hassan och är väldigt nöjd. Allt gick snabbt och jag blev mycket väl bemött av både Hassan och de andra som jobbar i receptionen. Väldigt professionellt.

Fick bra information både före och efter. Hassan gav ett väldigt seriöst intryck och en smärtfri behandling.

10/10

Helt rå tannlege som hjulpet meg bli kvitt min tannlegeskrekk

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Har siden jeg var barn slitt med og gå til tannlegen da jeg hade noen veldig dårlig erfaringer hos tannlegen. Knakk en tand bak i overkjeven i sommer og hade extrem smerte og fant Tannlege klinikken via nett da som kunde ta emot meg samme dag. Når Hassan sa at vi må rotfylling så tenkte jeg bare på alle skrekkhistorier jeg hørt om hva vondt de gjør. Men Hassan gav meg en mer eller mindre smertefri behandling og lykkes og fikse og redde tannen så jeg slapp og trekke den. Har deretter gått dit og fikset noen andre tenner som måtte fikses og får like god behandling vær gang. Da han forteller hva han skal gjøre hele tiden og har en rolig effekt på meg så har jeg nå ikke lengre noe problem med at gå till tannlegen. Hatten av for de.

STORE mangler men relativt god behandling

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

På en måte er jeg glad for å ha dratt hit ettersom det var grei forståelse og det var relativt smertefri behandling.

På en annen side syntes jeg at helhetlig er senteret ganske uprofesjonnelt, måtte vente lenge, betjeningen var ofte ikke tilstede for å ta i mot brukere samt plutselig ble det til at jeg fikk en annen lege enn den jeg først hadde time hos.
Skjønner viss enkelte ikke har mulighet til en time men når påfølgende ganger blir behandlet av en annen person så blir jeg litt forvirret.
For ikke å nevne at det å komme inn er ikke bare bare når betjeningen ikke svarer på dørklokka med en gang.

De gjorde derimot en god job med visdomstannen min. Har noe småpirk som at lærlingen som var tilstede hold for hardt i kinnet mitt og lagde nesten sår. På toppen av det hele var det tydeligvis bare klaging viss det gjorde vondt fikk jeg inntrykk av når jeg sa ifra.
Likte heller ikke at jeg fikk et surt "Du må sjekke tennene dine hvert år ellers etc." når jeg hadde akkurat fullført trekking, jeg har ikke hatt et eneste problem med tennene mine på 20 år og det kommer mest sannsynligvis til å fortsette sånn ut ifra røntgen osv.

Fikk snakke med noen om smertene mine litt i etterkant da som var koselig. Men jeg fikk følelsen at legen jeg var hos ikke brydde seg helt eller hadde et eller annet i mot meg, ikke akkurat hva man ser for seg når man betaler dyre dommer.

Ingen prisantydning fikk jeg heller ikke! Kanskje dette ikke er normen men det burde det altså være når du ikke vet prisen og må betale der og da ettersom de kan ikke sende faktura i 2016.

Jeg kommer til å bruke et annet sted viss jeg trenger. Kan ikke anbefales

Super Tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Endelig har jeg fant en lege mann kan stole på. Og han kan jobben sin . Har vært på andre tannleger også men hos Hassan Khan mann kan kjenne forskjellen på behandling.