Hassan Khan

Hassan Khan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hassan Khan

Forståelsesfull og rolig

Klinikk: Hassan Khan Tannlege Skrevet

Hassan er empatisk og rolig i utførelsen av sitt arbeid. Jeg lider av sterk angst for tannleger, og har vært strålende fornøyd med behandlingene jeg har fått av Hassan. Han gjør et solid stykke arbeid, prøver å begrense graden av smerte under behandlingene.
Han har masse humor, er tydelig og tar seg god tid!

Ikke og anbefale!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Kom inn for og fikse en tann før ferien. Den var ikke vond når jeg kom inn, men måtte borres grunnet hull. Nå har jeg gått med hodepine og tannverk i 2 uker, og ferien er ødelagt. Regningen kom også på 500-, mere en det den skulle.

Hassan Khan er en fantastisk dyktig og hyggelig tannlege!!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg føler meg veldig heldig som valgte Hassan da jeg var ute etter en ny tannlege. Det gjorde jeg etter å ha lest alle de gode omtalene her på Legelisten, og jeg ble ikke skuffet! Jeg hadde en del ting å ordne, bl.a. 2 kroner foran i overkjeven – og disse ble mer enn 110% vellykket (så dyktig tanntekniker har de også).
Han er absolutt den beste tannlegen jeg noen gang har hatt, og har vist seg å være veldig, veldig dyktig. I tillegg er han også kjempehyggelig, blid og omsorgsfull - og gir god informasjon både før, under og etter behandling.
Så han forblir heretter min faste tannlege, og jeg gir ham mine aller beste anbefalinger!!

Grundig og dyktig tannlege som ser sin pasient!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har gått hos Hassan Khan i en god stund nå, og er gla for å ha funnet en tannlege som jeg føler jeg kan stole på og som jeg vet tar meg på alvor. Jeg har lenge hatt stor tannlegeskrekk, men Hassan er alltid imøtekommende og varm, som gjør tannlege besøkene behagelige. Han ser sin pasient tydelig, og forklarer alltid grundig hva han skal gjøre og hvorfor. Han er tålmodig og dyktig, og definitivt en tannlege jeg ville anbefalt videre.

Väldigt bra tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jag drog visdomstanden hos Hassan och är väldigt nöjd. Allt gick snabbt och jag blev mycket väl bemött av både Hassan och de andra som jobbar i receptionen. Väldigt professionellt.

Fick bra information både före och efter. Hassan gav ett väldigt seriöst intryck och en smärtfri behandling.

10/10

Helt rå tannlege som hjulpet meg bli kvitt min tannlegeskrekk

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Har siden jeg var barn slitt med og gå til tannlegen da jeg hade noen veldig dårlig erfaringer hos tannlegen. Knakk en tand bak i overkjeven i sommer og hade extrem smerte og fant Tannlege klinikken via nett da som kunde ta emot meg samme dag. Når Hassan sa at vi må rotfylling så tenkte jeg bare på alle skrekkhistorier jeg hørt om hva vondt de gjør. Men Hassan gav meg en mer eller mindre smertefri behandling og lykkes og fikse og redde tannen så jeg slapp og trekke den. Har deretter gått dit og fikset noen andre tenner som måtte fikses og får like god behandling vær gang. Da han forteller hva han skal gjøre hele tiden og har en rolig effekt på meg så har jeg nå ikke lengre noe problem med at gå till tannlegen. Hatten av for de.

STORE mangler men relativt god behandling

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

På en måte er jeg glad for å ha dratt hit ettersom det var grei forståelse og det var relativt smertefri behandling.

På en annen side syntes jeg at helhetlig er senteret ganske uprofesjonnelt, måtte vente lenge, betjeningen var ofte ikke tilstede for å ta i mot brukere samt plutselig ble det til at jeg fikk en annen lege enn den jeg først hadde time hos.
Skjønner viss enkelte ikke har mulighet til en time men når påfølgende ganger blir behandlet av en annen person så blir jeg litt forvirret.
For ikke å nevne at det å komme inn er ikke bare bare når betjeningen ikke svarer på dørklokka med en gang.

De gjorde derimot en god job med visdomstannen min. Har noe småpirk som at lærlingen som var tilstede hold for hardt i kinnet mitt og lagde nesten sår. På toppen av det hele var det tydeligvis bare klaging viss det gjorde vondt fikk jeg inntrykk av når jeg sa ifra.
Likte heller ikke at jeg fikk et surt "Du må sjekke tennene dine hvert år ellers etc." når jeg hadde akkurat fullført trekking, jeg har ikke hatt et eneste problem med tennene mine på 20 år og det kommer mest sannsynligvis til å fortsette sånn ut ifra røntgen osv.

Fikk snakke med noen om smertene mine litt i etterkant da som var koselig. Men jeg fikk følelsen at legen jeg var hos ikke brydde seg helt eller hadde et eller annet i mot meg, ikke akkurat hva man ser for seg når man betaler dyre dommer.

Ingen prisantydning fikk jeg heller ikke! Kanskje dette ikke er normen men det burde det altså være når du ikke vet prisen og må betale der og da ettersom de kan ikke sende faktura i 2016.

Jeg kommer til å bruke et annet sted viss jeg trenger. Kan ikke anbefales

Super Tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Endelig har jeg fant en lege mann kan stole på. Og han kan jobben sin . Har vært på andre tannleger også men hos Hassan Khan mann kan kjenne forskjellen på behandling.

Veldig dyktig 😃

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har vannvittig tannlege skrekk og var livredd da jeg møtte Hassan første gang. Men han var så rolig og flink til og forklare og i tillegg lovet han smertefri behandling. Han er utrolig dyktig og rask og har et flott humør og flink til og forklare alt 😃😃

Beste tannlegen jeg har vært hos!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg ble anbefalt av ei venninne å trekke visdomstennene mine hos Hassan Khan, etter å ha fortalt henne hvor mye tannlegeskrekk jeg hadde. I begynnelsen var jeg litt skeptisk da jeg hørte fra både henne og vurderingene har inne at behandlingene var smertefrie og veldig raske.

Men etter å ha vært der i dag, hadde jeg absolutt ingen grunn til å være skeptisk. Han var utrolig dyktig, og hjalp meg med å roe meg ned. Han var veldig forsiktig og hele behandlingen var smertefri og ble gjennomført på veldig kort tid.

Hassan Khan kan jeg anbefale på det sterkeste! :-)

Meget flink tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Etter å ha venta 10 år med å fjerne 2 visdomstenner tok jeg mot til meg og kontaktet oslo tannlegesenter v/Hassan. Jobben blei utført raskt, proft og smertefritt. Har alltid vært redd tannleger og så på dette med stor gru! Men dette var en positiv opplevelse.
Kan trygt anbefales. Liker spesielt godt at han er rask og får deg til å tenke på andre ting mens han jobber.

Utrolig dyktig tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hassan er en hyggelig tannlege med et ekstra godt humør. Han lytter og viser stor interesse til deg som pasient. Du blir tatt godt vare på. Han har god kunnskap og utfører en god jobb. Her får du en dyktig tannlege som ivaretar deg på best mulig måte. Han er flink til å forklare både før, under og etter behandlingen. Han jobber raskt, noe som kommer godt med når man sliter med litt tannlegeskrekk.

Tommel opp for hyggelig personell, beliggenhet og senere åpningstider.

Hassan Khan

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hassan Khan er en faglig dyktig tannlege.Alltid blid og lyttende.han er åpen og tydelig og forklarer hva som skal gjøres.Føler meg trygg i tannlegestolen og er veldig godt ivaretatt .han er en mester i å trekke tenner.Han er utrolig positiv og behagelig og han tar pasienten på alvor.At det er kort ventetid er også et pluss.Jeg er veldig fornøyd med at jeg endelig har funnet en så seriøs og kompetent tannlege.Tannlegesenteret har dessuten en hyggelig og behagelig atmosfære.Tenk om alle tannleger var som ham!Jeg kan anbefale ham på det sterkeste.En virkelig kompetent tannlege .

Hyggelig, men dyrt tannlege.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hyggelig tannlege, men prisene er ikke akseptable. Du føler deg presset til behandling. Hygglige og fine lokaler.

Han gjorde tannlegeskrekken til ikke-eksisterende!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Smertene som kom etter at en ny visdomstann vokste ut, ble til slutt et mareritt. Jeg begynte å hovne i ansiktet og skjønte at jeg måtte aksjonere. Da min daværende tannlege var på sommerferie, ble jeg nødt til å kontakte andre tannleger i Oslo. Etter gode omtalelser på nett, falt jeg på Oslo Tannlegesenter AS, og jeg kan fortelle at dette møtet gjorde at jeg byttet fastlege. En bedre opplevelse hos tannlegen har jeg aldri hørt/opplevd før. Da jeg ikke fikk time før nærmere stengetid, var jeg sikker på at dette bare ville bli en slags konsultasjonstime uten særlig store inngrep. Jeg håpet i hvert fall at tannlegen ville gi meg noen form for smertestillende. Jeg rakk så vidt sette meg ned i stolen før Hassan fortalte at visdomstannen måtte ut. Jeg fortalte om min moderate tannlegeskrekk og han sa at om fem minutter ville tannen være ute. Jeg trodde ikke på det han sa i det hele tatt, men vet du hva, så feil kan man ta. Hassan holdt det han lovet og etter knappe fem minutter var tannen ute. For en herlig tannlege og noen herlige ansatte! Jeg vil anbefale både Hassan og hans kollegaer på det sterkeste! Dette er min andre visdomstann som må ut og forskjellen på behandlingene har vært som natt&dag! I tillegg var prisen halvert i forhold til forrige inngrep- aldri opplevd billigere eller bedre.

Trodde jeg hadde tannlegeskrekk

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på alt for mange år, og plutselig mistet jeg en del av en tann, først da tok jeg det på alvor.
Jeg kaldsvettet og var helt ute av meg før første tannlegetime, men etter å ha fått en ordentlig innføring i hva det var som var galt, forklaring på hva som måtte gjøres og hvorfor, så var alt mye bedre.
Jeg gikk fra å ligge totalt anspent i stolen med makspuls, til å nesten sovne mens han holdt på. Å dra til tannlegen er ikke lenger noe stress! Det er pga. at Hassan var så rolig som han var, forklarte som han gjorde og tok meg på alvor!
Jeg skal hvertfall aldri bytte tannlege!
Tusen takk! :)

For en fantastisk tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg merket med engang jeg kom inn til Hassan at skuldrene senket seg med hans omsorgsfulle vesen og imponerende faglig kunnskap. Aldri har jeg opplevd en slik tannlege som ga meg en så god følelse av å bli ivaretatt. Han er helt spesiell som lyser varme og interesse for pasienten sin, i tillegg til glimt i øyet og godt humør! Takk og pris for mennesker som han!

Meget dyktig ved håndtering av tannlegeskrekk

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg tok kontakt med Hassan etter å ha lest vurderinger av ham på legelisten.no. Pga. tannlegeskrekk hadde jeg unngått tannlege behandling gjennom mange år. Hassan er en meget dyktig og omsorgsfull tannlege, som kommuniserer godt med pasientene. Han er flink til å takle tannlegeskrekk og forteller alltid hva han gjør. Jeg opplever tannlegebehandlingen hos Hassan som smertefri og føler jeg blir ivaretatt på beste måte.

Veldig dyktig og hyggelig.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Har siden jeg var ung slitt veldig med tannlegeskrekk. Av den årsak var det lenge siden siste tannlegebesøk og behandlingen jeg trengte var omfattende.
Hassan har vært veldig flink underveis i behandlingen og berolige meg, i hovedsak med god kommunikasjon men også siden han er svært omtenksom og forsiktig når han jobber.
De er også svært fleksible siden du kan få time både dag, ettermiddag og kveld som gjør det mulig å få behandling etter/før arbeidstid.
Prismessig har jeg ikke noe å sammenligne mot, men de var behjelpelig med å søke om bistand fra helfo.
Alt i alt svært godt fornøyd.

Faglig Dyktig, Sympatisk, Effektiv og Omsorgsfull

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hassan er uten tvil den beste tannlegen jeg har hatt i mine 30 år. Som så mange andre har jeg litt tannlegeskrekk, og terskelen har vært høy for å ta turen til tannlegen.

Etter at jeg akutt måtte rotfylle en tann, var jeg så heldig at jeg fikk Hassan som tannlege. Han er veldig profesjonell, dyktig, sosial og han har konstant fokus på at pasienten har det bra. Han forklarte alt han gjorde under behandlingen, og la stor vekt på at behandlingen skulle være smertefri.

Jeg anser nå Hassan som min faste tannlege - den første på over 10 år, og jeg føler ingen uro før jeg skal inn for behandling.

Jeg anbefaller Hassan på det sterkeste, uansett om du har tannlegeskrekk eller ikke!