Hassan Khan

Hassan Khan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hassan Khan

Dyktig, vennlig og huggelig

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hassan Khan forklarer nøye hva han skal gjøre og hvorfor, han er flink til å berolige en pasient med tannlegeskrekk og han arbeider fort og nennsomt.

Forståelsesfull og rolig

Klinikk: Hassan Khan Tannlege Skrevet

Hassan er empatisk og rolig i utførelsen av sitt arbeid. Jeg lider av sterk angst for tannleger, og har vært strålende fornøyd med behandlingene jeg har fått av Hassan. Han gjør et solid stykke arbeid, prøver å begrense graden av smerte under behandlingene.
Han har masse humor, er tydelig og tar seg god tid!

Ikke og anbefale!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Kom inn for og fikse en tann før ferien. Den var ikke vond når jeg kom inn, men måtte borres grunnet hull. Nå har jeg gått med hodepine og tannverk i 2 uker, og ferien er ødelagt. Regningen kom også på 500-, mere en det den skulle.

Hassan Khan er en fantastisk dyktig og hyggelig tannlege!!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg føler meg veldig heldig som valgte Hassan da jeg var ute etter en ny tannlege. Det gjorde jeg etter å ha lest alle de gode omtalene her på Legelisten, og jeg ble ikke skuffet! Jeg hadde en del ting å ordne, bl.a. 2 kroner foran i overkjeven – og disse ble mer enn 110% vellykket (så dyktig tanntekniker har de også).
Han er absolutt den beste tannlegen jeg noen gang har hatt, og har vist seg å være veldig, veldig dyktig. I tillegg er han også kjempehyggelig, blid og omsorgsfull - og gir god informasjon både før, under og etter behandling.
Så han forblir heretter min faste tannlege, og jeg gir ham mine aller beste anbefalinger!!

Grundig og dyktig tannlege som ser sin pasient!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har gått hos Hassan Khan i en god stund nå, og er gla for å ha funnet en tannlege som jeg føler jeg kan stole på og som jeg vet tar meg på alvor. Jeg har lenge hatt stor tannlegeskrekk, men Hassan er alltid imøtekommende og varm, som gjør tannlege besøkene behagelige. Han ser sin pasient tydelig, og forklarer alltid grundig hva han skal gjøre og hvorfor. Han er tålmodig og dyktig, og definitivt en tannlege jeg ville anbefalt videre.