Hassan Khan

Oslo Tannlegesenter AS

2012

Oslo Tannlegesenter AS Priser mangler

Oslo Tannlegesenter AS Telefonnummer22 42 49 5022 42 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haakon VIIs gate 6 0161 Oslo
Hassan Khan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hassan Khan

Flink.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Har ikke vært hos tannlege på ca 10-15 år. Mistet en tann v ett tyggeuhell. Bestilte time på Oslo tannlegesenter, der fikk jeg Hassan som min tannlege. Ble møtt med et smil og håndtrykk. En flink kar som sjekker tennene nøye og sørger for at jeg får den behandling tennene trenger. Og ingen grunn til tannlegeskrekk. Så bare å ta kontakt med det tannlegesenter. Takk Hassan!

Dyktig, vennlig og huggelig

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hassan Khan forklarer nøye hva han skal gjøre og hvorfor, han er flink til å berolige en pasient med tannlegeskrekk og han arbeider fort og nennsomt.

Forståelsesfull og rolig

Klinikk: Hassan Khan Tannlege Skrevet

Hassan er empatisk og rolig i utførelsen av sitt arbeid. Jeg lider av sterk angst for tannleger, og har vært strålende fornøyd med behandlingene jeg har fått av Hassan. Han gjør et solid stykke arbeid, prøver å begrense graden av smerte under behandlingene.
Han har masse humor, er tydelig og tar seg god tid!

Ikke og anbefale!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Kom inn for og fikse en tann før ferien. Den var ikke vond når jeg kom inn, men måtte borres grunnet hull. Nå har jeg gått med hodepine og tannverk i 2 uker, og ferien er ødelagt. Regningen kom også på 500-, mere en det den skulle.

Hassan Khan er en fantastisk dyktig og hyggelig tannlege!!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg føler meg veldig heldig som valgte Hassan da jeg var ute etter en ny tannlege. Det gjorde jeg etter å ha lest alle de gode omtalene her på Legelisten, og jeg ble ikke skuffet! Jeg hadde en del ting å ordne, bl.a. 2 kroner foran i overkjeven – og disse ble mer enn 110% vellykket (så dyktig tanntekniker har de også).
Han er absolutt den beste tannlegen jeg noen gang har hatt, og har vist seg å være veldig, veldig dyktig. I tillegg er han også kjempehyggelig, blid og omsorgsfull - og gir god informasjon både før, under og etter behandling.
Så han forblir heretter min faste tannlege, og jeg gir ham mine aller beste anbefalinger!!