Bestill time

Profilbilde av tannlege Hassan Khan

Bestill time

Komplett undersøkelse
Pris: 1290 kr

Komplett undersøkelse er en munn- og tannhelsesjekk som trengs for å kartlegge ditt behandlingsbehov og gi deg et prisoverslag på eventuell behandling.

Besøket inkluderer også veiledning for bedre tannhelse, tannrens og inntil 4 røntgenbilder.

I dag 25. apr I morgen 26. apr Lør 27. apr Søn 28. apr Man 29. apr

Autorisasjon (2012)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Hassan Khan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hassan Khan

Hassan khan tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Var hyggelig snil høflig. Gjerne siden jeg blitt forsinket . Men han var snill og flink. Jeg fikk veldig billig price også jeg skal dra tilbake til Hassan khan for å trykke tennene hjelpe for immplante alt på nytt. Tryggethet reinfint dyktig.

Aldri vært borti verre tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Det var den verste opplevelsen jeg hatt hittil. Ringte for å spørre om han kunne ringe oss for å forklare hva som skal bli gjort på neste møte siden vi ikke hadde fått no beskjed så avlyser han timen min uten å si noe eller ringe meg tilbake. Styr unna den tannlege .

Uhøflig og pressende

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hassan var kort, uhøflig og til dels autoritær i måten han behandlet meg. Jeg fraråder alle fra å velge Hassan.

Kan ikke anbefales

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Åpenbart teknisk kompetent, men opplevde tannlegen som stresset og overfladisk empatisk. Kan forstå om andre har hatt gode opplevelser med han, men personlig kommer jeg ikke tilbake. Vil anbefale folk med tannlegeskrekk om å velge en annen.

høy pris

Klinikk: Hassan Khan Tannlege Skrevet

Min bakre tann var brukket, jeg dro til tannlegen. Jeg var der to ganger på grunn av det jeg betalte første gangen 1200 kr og andre gangen 7450 kr. Jeg betalte totalt 8650 kr for en tann. Jeg hadde ikke porselen, jeg hadde ikke implanterte tenner. Pengene jeg betalte var ganske høye.