Daniel Opitz

Autorisasjon (1981)

Daniel Opitz er tannlege i Øygarden

Siste vurderinger av Daniel Opitz

Meget dyktig og kunnskapsrik tannlege

Klinikk: Opitz Tannhelsesenter AS Skrevet

Jeg anbefaler tannlege Daniel Opitz på det sterkeste. Han er trivelig, hyggelig og fagelig meget dyktig samt ekstremt opptatt av at du som pasient skal ha det så bra som overhodet mulig under behandlingen. Prisene er det ikke noe å si på. lokalene er også trivelige og innbydende. Jeg anbefaler tannlege Opitz på det varmeste- du finner ikke dyktigere tannlege,

Flår kundene

Klinikk: Opitz Tannhelsesenter AS Skrevet

13000 for å skifte 2 fyllinger! Det var liksom ikke snakk om å bruke noe annet enn porselen, og følte jeg måtte ta det dyreste alternativet for å unngå å måtte komme tilbake. Dessverre var dette eneste tannlegen som kunne ta imot meg akutt, og jeg kan trygt si at jeg aldri går tilbake dit. De flår kundene sine

Fantastik Tannlege!

Klinikk: Opitz Tannhelsesenter AS Skrevet

Den mest behagelige og omsorgsfulle tannlegen du kan tenke deg! All skrekk kurert!
Anbefales på det sterkeste!

Best i Hordaland?

Klinikk: Opitz Tannhelsesenter AS Skrevet

Har periodevis brukt Daniel i 25 år. Langt å reise, men er det noe spesielt så er det han jeg stoler mest på. En pioner som alltid velger det beste av materialer på markedet, er stolt over yrket og praksisen og gjør grundig arbeid. Vennlig og gir god informasjon.

Behagelig og rolig

Klinikk: Opitz Tannhelsesenter AS Skrevet

Fantastisk opplevelse av endelig og bli hjulpet, etter å ha blitt oppgitt av flere tannleger. Bare godt og melde.